Gå til innhold

Spm. om fluanxol v/angst


Gjest fax

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har brukt fluanxol i litt over 5 uker. Økte til 3 mg for 4 dager siden. Er fortsatt urolig, rastløs og engstelig.Vond følelse inni meg jeg ikke blir kvitt. Vil det hjelpe at jeg øker dosen ytterligere, evt. tar litt ekstra de verste dagene?

Er også usikker på om det kan være bivirkning. Startet på de samtidig som jeg var oppe i en svært strevsom eksamenstid. Sliter ellers med plagsomme/ noe paranoide tanker, sosial fobi.

Er takknemlig for svar eller om noen har liknende erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilly Fontex

Jeg trur at dosa skal økes langsommere ved angstplager enn hvis en bruker den kun for depresjon. Snakke med legen din? Uansett sies det at doseøkning bør skje med flere ukers mellomrom. Tviler på at det hjelper å ta mer på spesielle dager da du er ekstra urolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miriam73

Jeg brukte 6 mg fluanxol. Den hjalp ingenting på smerten inni meg (men jeg hadde ikke noe nevneverdig angst, bare depresjonssmerte), jeg la på meg en del og jeg ble helt stiv i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...