Gå til innhold

Hvorfor må det være sånn???


Gjest angel fra småprat

Anbefalte innlegg

Gjest angel fra småprat

Jeg sitter her å leser innlegg og tenker på meg selv. Kjenner mye igjen de tankene de andre beskriver her. Føler meg ikke så alene!

Får så stor samvittighet for å spise. Hater alt det jeg putter i munnen. Men jeg vet jeg må spise. Tvinger meg selv!! Men rett etter på er det å veie seg... kanskje komme i trim og?? Hvis jeg ikke er for slapp;(

Får av og til eller det har vært ganske ofte i det sisste vondt i magen, og da mener jeg skikkelig vondt i magen... Får og frysninger. Det er varmt i rommet, men jeg fryser inni meg.

Går gjennom hver dag og tenker, skal jeg spise eller ikke?? Hater meg selv og vekta mi. Vil så gjerne få et normalt forhold til dette. det er grusomt å ha det slik!

Får av og til angstannfall om kvelden. Det har vert sjeldnere nå, men de gangene jeg får det, ser jeg ekle ting. Det er grusomt...

Og så må jeg vente helt til onsdag for å snakke med mor til venninna mi. Men hun bryr seg utrolig mye om meg. Bare så dumt at de skulle ha besøk nå:-( Men jeg skal holde ut. Det hjelper å være her på forumet. Føler meg ikke så alene da...

Hilsen Angel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jorunn Sundgot-Borgen

Kjære Angel

Det er godt at du har en voksen du kan snakke med. Håper også at du har en fagperson som kan hjelpe deg videre. Dette sier jeg fordi du beskriver din situasjon slik at jeg oppfatter deg som spiseforstyrret (anorektisk). Både det du sier om magesmerter og frysingen samt angstanfallene tyder på at du er svært undervektig. Det er fint at du opplever det som godt å utveksle noe med noen her, men dersom du ikke allerede har en behandler bør du oppsøke en. Lykke til på veien til et bedre forhold til deg selv og et enklere forhold til mat!

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen, forsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jorunn Sundgot-Borgen

Kjære Angel

Det er godt at du har en voksen du kan snakke med. Håper også at du har en fagperson som kan hjelpe deg videre. Dette sier jeg fordi du beskriver din situasjon slik at jeg oppfatter deg som spiseforstyrret (anorektisk). Både det du sier om magesmerter og frysingen samt angstanfallene tyder på at du er svært undervektig. Det er fint at du opplever det som godt å utveksle noe med noen her, men dersom du ikke allerede har en behandler bør du oppsøke en. Lykke til på veien til et bedre forhold til deg selv og et enklere forhold til mat!

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen, forsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest angel fra småprat

Kjære Angel

Det er godt at du har en voksen du kan snakke med. Håper også at du har en fagperson som kan hjelpe deg videre. Dette sier jeg fordi du beskriver din situasjon slik at jeg oppfatter deg som spiseforstyrret (anorektisk). Både det du sier om magesmerter og frysingen samt angstanfallene tyder på at du er svært undervektig. Det er fint at du opplever det som godt å utveksle noe med noen her, men dersom du ikke allerede har en behandler bør du oppsøke en. Lykke til på veien til et bedre forhold til deg selv og et enklere forhold til mat!

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen, forsker

Jeg får ikke hjelp fra noen fagperson. Det jeg har planlagt å gjøre, er å skrive brev til hun jeg skal snakke med på onsdag. Når jeg skal snakke om ting, så er det ikke alltid jeg greier å si det jeg vil...

Er det farlig å leve å frokostblanding om morgenen gjennom en dag?? Føler meg overmett i dag, hater meg selv for det jeg spiser. Hater livet mitt...'Angel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...