Gjest lillepus Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Hvor lang ventetid er det i offentlig psykiatri? Jeg trenger hjelp nå! Hva bør jeg gjøre? Hvor kan jeg henvende meg. Fastlegen er på ferie... 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 Jeg vil tro at alle fastleger har samarbeid med en annen lege/legesenter i ferietiden. Hvis slikt samarbeid ikke finnes, kan en bruke legevakten. Ventetidsspørsmål er umulig å besvare. Ventetiden er ulik fra en institusjon til en annen. Den er selvsagt også svært avhengig av diagnose og alvorlighetsgrad. 0 Siter
Gjest nicksie Skrevet 9. juli 2004 Skrevet 9. juli 2004 I hvilken landsel bor du, og hva søker du hjelp for? Er det noe akutt, eller noe som du har gått med i lang tid? Har du tidligere vært under noen form for behandling? Selv om fastlegen er bortreist, er det forresten mulig å ringe andre legekontor. Noen som ikke har fullt på listene sine, tar i mot personer for konsultasjoner.Slik som f.eks. turister og andre som trneger time fort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.