Gå til innhold

Diagnose-galskapen


varga1365380532

Anbefalte innlegg

varga1365380532

er ikke lett å skjønne seg på*smiler* Jeg har lest litt og lurer litt....Så om noen kan forklare meg så hadde jeg blitt veldig glad!

I mine papirer fra Dagavd. står det at jeg har boarderline pf, og psykologen ba meg skrive stemningsforstyrrelser i trygdepapirene mine. Er pf stemningsforstyrrelser? Leser bare at stemningsforstyrrelser er bipolaritet og depresjoner jeg...Siden jeg selv har mistanke om bipolaritet hadde det vært greit for meg å vite om det er observert. Eller om psykologen mente pf når han sa stemningsforstyrrelser...

Ønsker dere alle en god helg:)

mvh

varga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Saigon

Borderline heter i dag emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse.

Denne personlighetsforstyrrelsen deles inn i 2 forskjellige typer. Borderline og impulsiv type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

varga1365380532

Borderline heter i dag emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse.

Denne personlighetsforstyrrelsen deles inn i 2 forskjellige typer. Borderline og impulsiv type.

Japps, da er vi enige*smiler* Jeg har den impulsive...Det står også som min diagnose i papirene fra dagavd. Men den samme psykologen som har skrevet de papirene hjalp meg med papirene til trygdekontoret. I diagnose-feltet der ba han meg skrive stemningsforstyrrelser. Det var også andre behandlere som sa at dittogdatt er helt naturlig for deg som er bipolar osv. Når jeg da ikke er informert om at jeg er bipolar,ikke har det i de papirene jeg har sett og ikke har fått noen medisiner for det....begynner jeg å lure...

Det jeg lurer på er om emosjonell ustabil impulsiv personlighetsforstyrrelse kan kalles stemningsforstyrrelse. I grunn høres det logisk ut, men når jeg slår opp på stemningsforstyrrelser får jeg ikke opp noe som ligner pf....*tenker så det knaker*

Flere hoder tenker flere tanker enn et....-så kom gjerne med dem ;)

mvh

varga som skal vurdere å finne senga....men hakke lyst som vanlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...