Gå til innhold

Hva feiler meg?


Gjest Tetha

Anbefalte innlegg

Gjest Tetha

Jeg tror jeg har to psykiske problemer...

Det andre går ut på at jeg på kveldene blir veldig "satt ut"... det verker i kroppen, får bare lyst til å gå å legge meg, virker som det blir bedre da... mister lysten til å gjøre ting, ikke det at jeg hadde klart å konsentrere meg...

Er dette depresjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fortvila sjel

Når du kommer til det punktet hvor du ikke har lyst til å gjøre noenting, ja, da er du inne i en depresjon...

Kjenner meg igjen i det du skriver, enkelte dager vil jeg ikke stå opp, men jeg MÅ.

Jeg tvinger meg selv til å gjøre ting som jeg vet jeg pleier å like, det beste er å gjøre ting som får deg til kun å tenke på det du bedriver der og da!

Kickboksing er vannvittig bra! Du må konsentrere deg samtidig som du får ut aggresjon!

Livet består av uendelige bølgedaler, jeg har vært nedi mange av dem...as we speak...

Snakk med noen du stoler på!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Det trenger ikke være depresjon. Det kan være noe så enkelt som b-12 mangel. Symptomene kan også minne om stoffskifte problemer. Gå til legen og ta en kjapp blodprøve, om ikke annet så å eliminere dette.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tetha

Det trenger ikke være depresjon. Det kan være noe så enkelt som b-12 mangel. Symptomene kan også minne om stoffskifte problemer. Gå til legen og ta en kjapp blodprøve, om ikke annet så å eliminere dette.

Mvh

Når du nevner det har jeg faktisk fått beskjed om å ta to B Total per dag, pga mangel på B12. Men dette har jeg sluttet med, fordi det virket bortkasta.

Men det kan vel ikke være dette som er problemet, fordi denne "verkinga" ikke er noe som er der hele tiden. Det kommer om kveldene, og når jeg må være alene.

Men kanskje jeg er schizofren, de har jo mangel på B12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tetha

Når du kommer til det punktet hvor du ikke har lyst til å gjøre noenting, ja, da er du inne i en depresjon...

Kjenner meg igjen i det du skriver, enkelte dager vil jeg ikke stå opp, men jeg MÅ.

Jeg tvinger meg selv til å gjøre ting som jeg vet jeg pleier å like, det beste er å gjøre ting som får deg til kun å tenke på det du bedriver der og da!

Kickboksing er vannvittig bra! Du må konsentrere deg samtidig som du får ut aggresjon!

Livet består av uendelige bølgedaler, jeg har vært nedi mange av dem...as we speak...

Snakk med noen du stoler på!

Lykke til!

Kjipt at du har det så elendig.

Men jeg tror ikke jeg har noen depresjon... det jeg snakket om er noe som bare kommer i perioder... det er bare verking liksom. Men plagsomt for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Når du nevner det har jeg faktisk fått beskjed om å ta to B Total per dag, pga mangel på B12. Men dette har jeg sluttet med, fordi det virket bortkasta.

Men det kan vel ikke være dette som er problemet, fordi denne "verkinga" ikke er noe som er der hele tiden. Det kommer om kveldene, og når jeg må være alene.

Men kanskje jeg er schizofren, de har jo mangel på B12.

Tror ikke du er schizofren. All vitaminmangel må sees over tid. Normalt tar det 2-3 mnd før hele virkningen kommer. Merker at jeg har lite b-vitaminer med at beina sovner.

Har du sjekket stoffskiftet ditt. Jeg har en verking i kroppen som minner om influensa til tider. Dessuten er jeg alltid trøtt. Det er en bivirkning det ser ut som jeg ikke blir kvitt. Får skjelvinger i kroppen når jeg har stresset for mye osv. Begynn med b-vitaminer igjen. Sjekk stoffskiftet ditt og be legen ta en sjekk for depresjon. Husker ikke hva disse skjemaene heter, men det vet jo legen din.

God bedring.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...