Gå til innhold

Utslitt


soprano

Anbefalte innlegg

Hei jeg har akkurat avsluttet et forhold med en person som ter seg inn i psykopatien, jeg sitter igjen med føleslen av og bli brukt og alle vennen mine er i mot meg fordi jeg slo opp med henne,Det er egentlig det værste,jeg vet ikke hvor jeg skal stå eller gå, folk rundt henne mener jeg er den slemme som ga opp henne men det er egentlig henne som har brukt meg og kjørt meg full av problemer,jeg sover dårlig om natta og drømmer mareritt om henne, hun har også tidligere sagt at hun er gravid også, jeg er så sliten, føler meg som jeg er spist på og spyttet ut igjen..

Håper på svar, er så utslitt, er det vanlig med smerter i kroppen av dette forresten? er forresten 19 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...