Gå til innhold

Vet ikke om noen husker meg


Wulfi

Anbefalte innlegg

Jeg var her for noen år siden, og ble godt kjent med enkelte brukere her.

De siste to årene har jeg gått til en utrolig god psykolog i Haugesund, og han har hjulpet meg med mangt og meget. For 3-5 år siden var livet bare dritt, og ungene var det eneste som holdt meg noenlunde oppegående. Jeg trodde livet mitt var over. Jeg ville ikke mer.

Etter å ha gått 2 år hos min vidunderlige psykolog er nå tiden inne for å prøve vingene. Jeg skal se om jeg er flyvedyktig igjen.

Vil bare si til dere som er her på psyk. forumet nå at dere ikke må gi opp. Før eller siden så vil livet smile til dere også.

Jeg vil ønske dere alle lykke til, håper dere får det bedre etterhvert.

Og takk til NHD som faktisk var til god hjelp i starten av min "psyk-karriere."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy å høre at det går så mye bedre med deg! Har tenkt på deg innimellom og lurt på hvordan du har det!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bebba

Jeg husker nicket ditt, men ikke så mye mer. Ellers bra å høre at det går bra med deg, bare klem deg fast til denne bølgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre, Wulfi!

Fra vinduet mitt ser jeg tre hester på beite; de får meg til å tenke på dine tidligere venner :-)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for et skjønt innlegg!Det betyr veldig mye å høre om dem som lykkes og har det bra for oss her på Forumet. Vil ønske deg alt godt og lykke til videre! :0)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lotus-Or.

Husker nicket ditt, ja.

Godt å høre at det går bedre med deg. Det gir håp til oss andre. Takk for oppmuntrende innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...