Gå til innhold

Tvilsom samtale pr.tlf med poliklinikkansatt


AnneLill

Anbefalte innlegg

Jeg står på venteliste ved en poliklinikk for å komme inn til utredning ang, mulig bipolar diagnose og medisinering. Ble oppring hjemme i av tidligere behandler v/poliklinikken som hadde masse kritiske spm ang min leges vurdering av min situasjon. Om at de aldri tidligere hadde mistanke om en slik diagnose, hvorfor jeg hadde byttet fastlege. Jeg måtte legge ut over telefon om hvordan situasjonen hadde endret seg etter medisinering med cipramil. Om hypomane perioder og hvordan jeg oppførte meg da, og dårligere perioder. Og hvorfor jeg ikke bare sluttet med cipramil. Etter at hun hadde fått meg til å gråte, avsluttet hun med at jeg iallefall ikke kom inn i sommer.

Er dette vanlig praksis? Og ikke minst er dette forsvarlig opptreden. Hun kunne da ikke vite hvilken tilstand jeg var i på det gitte tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg håper inderlig ikke dette er vanlig praksiss.

Jeg synes det er meget kritikkverdig.

mvh

Takk for støtten:-)

Lurte på om det var jeg som var for sensitiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...