Gå til innhold

hvordan bygger man utedo?


Gjest takker for svarene jeg får på forhand.

Anbefalte innlegg

Gjest takker for svarene jeg får på forhand.

lurer på om dere vet noen nettsider som viser hvordag man setter opp et utedo.og mål fo hvor stort man må ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest takker for svarene jeg får på forhand.

Hvordan??? HVORDAN man bygger utedo...? HVORFOR, mener du vel. HVORFOR bygger man utedo???

på ei orntlig hytte her jeg

bor bruker man utedo.syne det er koselig me det når man har kun en hytte man bruker på sommeren,du vet smaken er som baken.noen liker det andre ikke liker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel Dolèr

Det har jeg sett en plass.

Husker ikke akkurat hvor, men det så ikke så vanskelig ut.

Så en beskrivelse av hvordan man bygger bio do en plass. Med riktig trekkforhold, blir allt omgjort til jord, før det kommer ut.

Tror det var i et blad for hytteeiere. Det var grundigt beskrevet. Bør vel kanskje gå an å finne på nettet også ?

Jeg sitter med litt dårlig forbindelse, så jeg orker ikke prøve å søke nå.

Men lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på ei orntlig hytte her jeg

bor bruker man utedo.syne det er koselig me det når man har kun en hytte man bruker på sommeren,du vet smaken er som baken.noen liker det andre ikke liker:)

På en hytte er det jo gjerne ikke noen andre alternativer, enten man liker det eller ikke :-)

"............................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...