KR18 Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Våknet idag med en hoven kul rett over endetarmen, den må ha kommet over natten, den svir litt når jeg sitter å jeg får litt blod på papiret. Har ikke hatt noe slikt før så jeg bare lurte på om det kan komme så fort? (over natten) Rett og slett ikke tid til å løpe til doktor om dagen så jeg spør her først 0 Siter
KR18 Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Skrevet 12. juli 2004 etter litt leting på nettet fant jeg noe som het Xyloproct, hvis det IKKE er hemorider vil da dette være skaderlig? på forhånd takk 0 Siter
Pyret1365380721 Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 etter litt leting på nettet fant jeg noe som het Xyloproct, hvis det IKKE er hemorider vil da dette være skaderlig? på forhånd takk Neppe... Har faktisk lest om modeller som smører hemorroidekrem på poser under øynene... Om _det_ er så sunt er vel et annet spørsmål =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.