Gå til innhold

deprimert


trøtte

Anbefalte innlegg

hallo jeg har hatt det tøft i det siste

har blitt skit men har fått det mye bedre etter det. har mistet familiemedl sykdom i familien. er deprimert føler meg trøtt og sliten .Blir lett iritert og tåler lite føler jeg før jeg blir sint. føler ingen gleder med ting.

kan du anbefale meg hva jeg skal gjøre trenger råd. går i jobb men føler det er et slit og kav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du er trøtt og sliten med alle de påkjenningene som du har hatt,og kanskje har enda.(sykdom i familien).Kanskje du trenger tid til å sørge, både over skilsmissen og det andre du har vært oppi.Er det noen mulighet for at du kan bli sykemeldt en tid for å ta deg inn igjen?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du er trøtt og sliten med alle de påkjenningene som du har hatt,og kanskje har enda.(sykdom i familien).Kanskje du trenger tid til å sørge, både over skilsmissen og det andre du har vært oppi.Er det noen mulighet for at du kan bli sykemeldt en tid for å ta deg inn igjen?

Mvh

hallo

Har netopp begynt i ny jobb

så det er ikke så enkelt

føler jeg å bli sykemelt.har du greie på om det er noen tab som kan gjøre meg litt lettere til sinns og som en ikke blir ssløv av.Orker ikke å bli mere trøtt.Ta vit og mineraler og så bruker jeg dronningle det gir meg litt energi.

håper på råd.

mvh trøtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo

Har netopp begynt i ny jobb

så det er ikke så enkelt

føler jeg å bli sykemelt.har du greie på om det er noen tab som kan gjøre meg litt lettere til sinns og som en ikke blir ssløv av.Orker ikke å bli mere trøtt.Ta vit og mineraler og så bruker jeg dronningle det gir meg litt energi.

håper på råd.

mvh trøtt

Det fins jo mange forskjellige Antidepressiva,hvis du mener du har en depresjon.Da burde du kajskje kontakte fastlegen din ang.dette.Du skriver at du tar vitaminer. Vil råde deg til å ta høyere doser av disse + at du kan gå i en helsekostbutikk og spørre om råd der.De har vel kanskje noe som kan "piffe"deg litt opp.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins jo mange forskjellige Antidepressiva,hvis du mener du har en depresjon.Da burde du kajskje kontakte fastlegen din ang.dette.Du skriver at du tar vitaminer. Vil råde deg til å ta høyere doser av disse + at du kan gå i en helsekostbutikk og spørre om råd der.De har vel kanskje noe som kan "piffe"deg litt opp.

Mvh

hallo

takk for rådene har vært i helsekost men de prod. de har hjelper ikke.

må ta meg en tur til legen. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...