Gå til innhold

intens hodepine..

Anbefalte innlegg

Gjest bodø jente

Heihei!

Jeg har hatt en intens hodepine over lengre tid, nærmere et år. Har levd på paracet og andre smertestillende. Kom meg til lege til slutt, når jeg da i sommeren 2000 mistet matlysten. Matspisingen ble mindre, og til slutt ble vel magen min "avent" mat - og var skjeldent sulten..

Jeg tok CT røntgen, = alt i orden. Så konstanterte legen min, at jeg hadde migrene (vanlige symptomene som "stjernedryss", avik fra lys, kvalme osv.) Fikk tabletter.. Men dette gjorde at jeg mistet matlysten helt, og kiloene har rent rett av. Kvalmen steg og jeg kan ikke holde på noe mat. Er livredd for at jeg snart blir lagt inn på NSS, og lagt på intravanøst. Har egentlig aldri vært overvektig - og dette gjør ikke godt for noe. Energien har jeg mistet..

Hodepinen sitter på venstre hjernehalvdel, den er konstant - hard og ikke bankende. Når jeg får den må jeg slå av alt lys, og legge meg nedpå..

Hva kan jeg gjøre? Hva kan det være? Legen min er meget dyktig, og gjør det meste gjennomført.. men, jeg føler at jeg ikke har fått noe slags rett medikamenter.

Kan det ha noe med at jeg også går på antidep?

*luurer* ;)

Lita Bodø-pie..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15267-intens-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...