Gå til innhold

deprimert?


sand42

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente i 20 års alderen. Jeg har slitt med spiseforstyrrelse i ca 3 år, men jeg har kommet meg så og si ut av det. Problemet mitt nå, er at jeg er ikke like positiv og glad lenger. Har lite energi, og føler meg litt alene, selv om jeg ikke er det. Jeg har jo en type, og det er han som får gjennom gå. Derfor er jeg redd for at dette kan ødlegge forholdet våres. Slik føler jeg det: Har lyst til å grine ofte (gjorde nesten aldri det før), føler at mye av det som skjer er min feil, lite energi, er voldsomt sjalu på kjæresten min, er ofte sliten, skjeller ut kjæresten min for ingenting, har dårli selvtillit etter spiseforstyrrelsen... Kan du hjelpe meg?? Har ikke lyst å miste han! I tilfelle jeg lider av depresjon, hva kan jeg gjøre da?? Har tenkt på det lenge om hva som kan feile meg, for jeg vet at jeg ikke er meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lotus-Or.

Hvis du lurer på om du har en depresjon, bør du oppsøke legen din. H*n kan undersøke om det er noen fysiske årsaker til at du sliter, og kan også vurdere om du har en depresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...