Ivy Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Jeg har et stort problem, jeg går ikke på do mer enn toppen èn gang pr. 12.dag, min kjære samboer tygger siste biten av maten når han må springe, mens jeg sitter der i flere dager og venter i spenning. Kan ikke fatte og begripe hvor det blir av maten min.. Jeg spiser normalt sunt og lite godterier, forholdsvis godt trent. Er 170cm og 61 kg. men jeg merker at jeg må passe kostholdet for jeg har egentlig lett for å legge på meg. Sikkert ikke mange som savner å kunne gå på do å ha et skikkelig "ærend" der, men det gjør jeg og vær så snill å hjelp meg.. Magen min er stort sett oppblåst hele tiden. Har alltid vært sånn men har aldri tenkt over det sånn spesielt før nå, er ikke akkurat hver dag du snakker om dovanene dine til folk. 0 Siter
Gjest Toalett-tipseren Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 heisan. kanskje du kan gå på apotektet å kjøpe levolak? Ta en spiseskje med det hver dag i en periode. Første dag tar du to spiseskjeer. Ellers kan du kjøpe linfrø og legge en spiseskje med det i vann over natten og blande det ut i youghurt neste dag og spise det. Evt. kan du kjøpe microlax klyster. Jeg har gjort alt dette, men sliter litt selv likevel. Det som jeg synes har vært rimelig effektivt er å ta en skje Møllers barnetran (tutti fruttismak), det er ikke noe som jeg har hørt virker, men det virka bra på magen min. Lykke til. 0 Siter
Gjest håper du fnner dorytmen Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Jeg hadde også savnet "ærendet" om det gikk 12 dager! Faktisk - jeg blir nesten frustrert om jeg ikke får gå mitt daglige ærend! I tillegg til å følge rådene fra toalett-tipseren, bør du passe på å spise ofte og regelmessig, og drikke masse. God fordøyelse! 0 Siter
Gjest bare et forslag Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Hva med å spise mer fiber, evt fibertabeletter slik at det går lettere gjennom systemet?? Men egentlig så ville jeg tatt meg en tur til lege, for det kan jo være noe som er galt, som stopper det hele...... 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. juli 2004 Skrevet 13. juli 2004 Et par spiseskjeer med olivenolje(virgin) kan hjelpe. 0 Siter
Ivy Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Skrevet 13. juli 2004 heisan. kanskje du kan gå på apotektet å kjøpe levolak? Ta en spiseskje med det hver dag i en periode. Første dag tar du to spiseskjeer. Ellers kan du kjøpe linfrø og legge en spiseskje med det i vann over natten og blande det ut i youghurt neste dag og spise det. Evt. kan du kjøpe microlax klyster. Jeg har gjort alt dette, men sliter litt selv likevel. Det som jeg synes har vært rimelig effektivt er å ta en skje Møllers barnetran (tutti fruttismak), det er ikke noe som jeg har hørt virker, men det virka bra på magen min. Lykke til. Tusen takk alle sammen!!! Gleder meg nesten, jeg skal prøve alt sammen.. Jippi... 0 Siter
Gjest Toalett-tipseren Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Tusen takk alle sammen!!! Gleder meg nesten, jeg skal prøve alt sammen.. Jippi... Hvordan gikk det med alle tipsene? Ble litt nysgjerrig.... 0 Siter
Ivy Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Skrevet 16. juli 2004 Hvordan gikk det med alle tipsene? Ble litt nysgjerrig.... Fikk et råd fra en kompis om å prøve Dulcolax eller noe sånt, hvertfall et avføringsmiddel. Det skal jeg aldri gjøre igjen. Svettet og hadde mageknip i flere timer, uten noe spesielt resultat. Tenkte jeg skulle kjøpe meg Møllers barnetran idag. Kjempe takknemlig for alle gode rådene du har gitt meg. 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Fikk et råd fra en kompis om å prøve Dulcolax eller noe sånt, hvertfall et avføringsmiddel. Det skal jeg aldri gjøre igjen. Svettet og hadde mageknip i flere timer, uten noe spesielt resultat. Tenkte jeg skulle kjøpe meg Møllers barnetran idag. Kjempe takknemlig for alle gode rådene du har gitt meg. I noen tilfeller hjelper det å spise svisker også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.