Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg og samboeren min har hatt sex noen ganger, der han har hatt utløsning og sprutet inni meg, så kommer det liksom litt unormal lukt etterpå. Dette førte til at jeg tok avstand fra alt som hadde med sex og gjør (sex skal være deilig ikke ekkelt), men etterhvert trodde jeg at jeg hadde fått en infeksjon som heter gardnerella vaginitt så jeg dro til legen og tok noen prøver, prøvene var fine, ikke noe galt med meg. Jeg ble selvfølgelig kjempe glad og sexlivet vårt ble som før igjen, veldig hyppig og deilig. Så skjedde det igjen, og jeg til legen igjen og det samme skjedde denne gangen, prøvene fine å ikke noe galt. Denne gangen tok jeg bare mer avstand, og nå har vi hatt sex kanskje 5 ganger siste mnd. Før hadde vi hvertfall en gang om dagen. Sist gang så sjekket jeg om det var han som luktet, det synes jeg, har sagt dette til han også, men han sier selvfølgelig at han ikke kjenner noe av seg selv og tror det er meg det er noe galt med. Blir så fortvilt, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, han vil ikke gå til legen heller og jeg synes det er flaut å springe ned dørene der for å mase om dette hele tiden.. Er ganske sikker på at dette problemet her vil sakte men sikkert ødelegge sexlivet vårt og til slutt hele forholdet.. Jeg har hatt lange forhold tidligere, og hyppig sex i disse også, men aldri hatt lignende problemer, eller opplevd noe lignende med noen av disse partnerne. Vi har lenge også ønsket oss barn, men har ikke fått det til, har nå prøvd i ett år uten lykke, kan noen være så snill og hjelpe meg (har ikke brukt p-piller på fem år).... (Kjempe fortvilt)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152738-fortvilt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ivy:) Ut i fra det jeg har oppfattet så er det partneren din som bør gå til legen. Gardnerella er noe dritt. Prøv å lukte på penisen hans før Dere har samleie, for hvis det er gardnerella så skal jeg love deg at det lukter.

Tusen takk for svaret, jeg har prøvd å luktet på han å synes også at det lukter annerledes der, ikke helt som vanlig, men heller ikke så ille som en gardnerella infeksjon. Har spurt legen min om en mann kan ha noe som ligner på gardnerella, men det sa hun at de ikke kunne. Blir kjempe fortvilt av hele greiene.. Vet ikke lengre hva jeg skal gjøre med dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152738-fortvilt/#findComment-980083
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...