Gå til innhold

Kløe i underlivet

Anbefalte innlegg

Gjest seriøse svar ønskes

Jeg har gjennomgått to fødsler og nå siste gangen har jeg fått en intens kløe på kjønnsleppene. Det er rifter der også. Ikke har jeg noe aktivt sexliv (hverken på egen hånd eller med andre) har kun en partner og har aldri hatt andre. Jeg bruker asansåpe ved vask. Er noe plaget med inkontinens som følge av dårlig trimming av bekkenet etter fødslene mine.

Dette begynner å bli plagsomt, for jeg orker ikke ha sex med partneren min - ser på meg selv som lite attraktiv med dette problemet.

Finnes det noen salver eller lignende som kan fikse dette? Har dere noen erfaringer med dette noen av dere?

Jeg blir kjempeglad for gode råd og tips.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/152739-kl%C3%B8e-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...