Gå til innhold

selvskading - fjerne arr


Paranoia

Anbefalte innlegg

Har hørt rykter om at du kan få fjernet arr etter selvskading med laser. er dette sant? Hørte også om at det måtte ha gått en viss tid uten skading for at du skulle få det dekka. Noen som vet no om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alt gikk i vasken

Jeg har halvdype arr etter kviser, og har sjekket opp og testet alle muligheter som finnes i Skandinavia. Dette har kostet meg ca 100 000 kroner, men resultatet er at det ikke finnes noe som fjerner arr som ikke gradvis fjerner seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest kuirana

Da jeg var innlagt snakket jeg med det om en av sykepleierne, hun sa at når det hadde gått mer enn 3år, og jeg hadde slutta å skade meg,-så var det mulig å be om dekning til laserfjerning av arrene.

Men om hvor mye som blir dekket og hvor lang tid det evt tar, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...