Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde klamydia å Gardnerella for noen måneder siden. Symptomene må klamydia var veldig plagsomme. Nå har jeg fått tilbake de samme symptomene, og jeg har vært å sjekket meg, men de fant ikke noe galt! Er det noen andre som har hatt problemet? Vet du om det er lettere å få tilbake klamydia hvis man har hatt det tidligere? Jeg har fast partner, han har også sjekket seg, og der var også alt ok.... Håper noen kan svare meg, begynner å bli lei av å ikke ha noen bra sex liv nå..:(

Skrevet

Hvilket symptomer mener du? Mange ubehagelige symptomer på både Gardnerella og Clamydia.

Skrevet

Hvilket symptomer mener du? Mange ubehagelige symptomer på både Gardnerella og Clamydia.

Symptomene på Gardnerella er mye utflod og en forferdelig lukt. Det har jeg ikke nå, men jeg har en god del utflod, som ikke lukter noe spesielt.. Da jeg hadde klamydia, var det ekkelt å tisse for det svidde litt ( så jeg trodde jeg hadde urinveisinnfeksjon, men det var det ikke..), ellers så følte jeg at jeg måtte på do flere ganger uten at jeg måtte tisse, og jeg hadde masse slimaktig utflod med klumper.. Håper du /Dere kan hjelpe meg.Så de symptomene jeg har nå er altså en god del utflod, og enkelte gang er det ekkelt å tisse, pluss at jeg har vondt i magen, eller rettere sagt litt lengre ned en magen( regner med det er eggstokkene)...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...