John85 Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Har dere noen tips om hvordan jeg kan forebygge prikker i huden (keratosis pilaris)? Utseendemessig kunne jeg ha tenkt meg og få skjult "prikkene" mer, så armene ser pene ut i disse sommertider. 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Sol hjelper litt.Ellers kan du holde det i sjakk ved å bruke skurevott/hampvott.Bruk en lett fuktighetskrem etterpå.For tykk krem vil tette til og problemet øker. 0 Siter
John85 Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Skrevet 14. juli 2004 Sol hjelper litt.Ellers kan du holde det i sjakk ved å bruke skurevott/hampvott.Bruk en lett fuktighetskrem etterpå.For tykk krem vil tette til og problemet øker. Først takker jeg for ditt svar. Så lurer jeg på om du eller noen andre anbefaler noen lette kremer. Har en kremsort som kalles Nivea bodymilk m/ mandelolje og vitamin-E... 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Først takker jeg for ditt svar. Så lurer jeg på om du eller noen andre anbefaler noen lette kremer. Har en kremsort som kalles Nivea bodymilk m/ mandelolje og vitamin-E... Den kremen du nevner er en helt vanlig bodylotion.Prøv heller Vichy normaderm fra apoteket. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.