lene81365380721 Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Lurer på hvordan det er å ha samleie mens man har urinveisinfeksjon? Går på antibiotika... 0 Siter
Ivy Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Jeg gjorde det hvertfall, og merket ingenting spesielt, gikk bra det. Muligheten for en soppinfeksjon er vel større da sikkert, siden antibiotika er såpass sterkt til bakterieballansen i underlivet så blir det sikkert ikke noe bedre hvis du har ubeskyttet sex i tillegg. Beskyttet sex, så spiller det sikkert ikke noen rolle. 0 Siter
lene81365380721 Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Skrevet 14. juli 2004 Jeg gjorde det hvertfall, og merket ingenting spesielt, gikk bra det. Muligheten for en soppinfeksjon er vel større da sikkert, siden antibiotika er såpass sterkt til bakterieballansen i underlivet så blir det sikkert ikke noe bedre hvis du har ubeskyttet sex i tillegg. Beskyttet sex, så spiller det sikkert ikke noen rolle. Tusen takk for svaret ditt(",) Var mest bekymret for at urinveisinfeksjonen skulle vedvare lenger.. Men et godt tips angående soppinfeksjon og antibiotika, det hadde jeg ikke tenkt på! 0 Siter
Gjest kondomeriet Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Tusen takk for svaret ditt(",) Var mest bekymret for at urinveisinfeksjonen skulle vedvare lenger.. Men et godt tips angående soppinfeksjon og antibiotika, det hadde jeg ikke tenkt på! bruk kondom da, så ikke du smitter partneren 0 Siter
tinys Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 bruk kondom da, så ikke du smitter partneren Jeg hadde urinveisinfeksjon for en stund siden, og legen min anbefalte å ikke ha samleie mens jeg gikk på tablettene.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.