963 Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Jeg har vært plaget med kviser på armene siden jeg var 16 år. I en periode, da jeg gikk veldig ned i vekt forsvant de, men kom tilbake når vekten ble normal igjen. Jeg veier i dag 73 kilo og er 172 høy, så jeg regner med at det ikke har noe med overvekt å gjøre, for det er jeg ikke i veldig stor grad. Problemet begynte etter jeg fikk en dyp depresjon som 16-åring, da jeg ble tvunget til å flytte langt bort fra alle vennene mine. Kan det ha noe med saken å gjøre? Kvisene er skjemmende synes jeg. I lys hvor skyggene av dem synes godt ser armen ut som et kraterfelt! De er bare på skulderen og på begge sider av overarmen. Ellers på kroppen har jeg helt fin hud. Synes dette er litt rart. Hva kan jeg gjøre med det? 0 Siter
Gjest mulig det Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Se litt på dette: http://google.startsiden.no/index.html?q=keratosis+pilaris Kan det være dette du har? 0 Siter
963 Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Skrevet 14. juli 2004 Se litt på dette: http://google.startsiden.no/index.html?q=keratosis+pilaris Kan det være dette du har? Ja, det ser ut som det kan være det jeg har Synd det ikke finnes noen ordentling behandling.. men jeg får prøve med vaselin, og hudkrem. Tusen takk! 0 Siter
Gjest mulig det Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Ja, det ser ut som det kan være det jeg har Synd det ikke finnes noen ordentling behandling.. men jeg får prøve med vaselin, og hudkrem. Tusen takk! IKKE vaselin.Men salisylsalve i tynt lag. 0 Siter
Lurveline Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Ja, det ser ut som det kan være det jeg har Synd det ikke finnes noen ordentling behandling.. men jeg får prøve med vaselin, og hudkrem. Tusen takk! Prøv Vichy normaderm fra apoteket. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. juli 2004 Skrevet 14. juli 2004 Prøv den kremen Lurveline anbefaler. Gutten min hadde Keratosis i ansiktet i 8 år, var til hudlege å fikk det bekreftet. Nå har vi endelig funnet en krem som hjelper, han er helt fin i huden nå etter 3 ukers behandling morgen og kveld. Kremen er reseptfri. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.