ink1365380698 Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Etter å ha blitt beroliget av dere, ville jeg høre hva folket på alternativ medisin forumet hadde å si.....(har vært mye hos homeopat) og har i grunnen alltid hatt en viss tillit til det de har sagt... derfor altså ville jeg høre hva legen der hadde å si om MR også. Og nå er jeg vettskremt, da jeg fikk svar fra en person som har jobbet med de gamle MR maskinene, (!!!altså vedkommende mente ikke å skremme meg, mente det var trygt nå!!!), men kunne fortelle at med de gamle maskinene var magnetspenningene så voldsomme at kniver og gafler bøyde seg i etasjene over, og duene fløy helt forvirret over sykehuset. Det er jo ikke så lenge siden MR kom, så da må det jo ha skjedd en revolusjon med de nye typene....Når leger og helsepersonell kan si at det er helt ufarlig. Når kom de forresten....de nye? Det kan og sidestilles med å bo under høyspent--- for et lengre tidsrom.... altså mye mye mere elktromagnetisme enn det er i en høyspent. Forskjellen ligger i at man ligger i dette feltet i 40 minutter ---ikke et helt liv.... men hvor lang tid det kan beregnes til, vet jeg ikke. Det var iallefall mye, mye kraftigere enn høyspent... Jeg ble skremt av dette. Kankje jeg dropper hele saken og reiser på CT istedet.!! Det vet man iallefall hva er. Kan ikke begripe hvordan helsepersonell kan si så trygt av det er helt ufarlig, når det er så høye spenninger. Leste at cellene ble varmet opp, og at de justerte det ned for at at de ikke skulle ta skade....Huff og huff Håper noen kan berolige meg.... dette var ille synes jeg. Hilsen håpløs engstelige 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152948-mr-igjen-soria-moria-eller-andre-som-har-erfaring-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-svar-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg er en annen Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Men se på poenget i Sørs innlegg: Selv om de gamle maskinene hadde så høye spenninger har man fortsatt ikke kunne påsvise skade av disse, noe som innebærer at dagens MR-maskiner i _hvert fall_ er trygge. Spør en hver lege, og han vil si at det er mindre risiko forbundet med MR enn med CT. Din frykt for magnetisk stråling er ubegrunnet. Vi omgår oss med dette hver kontinuerlig hver dag. Du befinner deg i et strålingsfelt akkurat nå, fra dataskjermen din. Det er uhyre mye annet det er grunn til å bekymre seg over her i verden før man begynner å bekymre seg for elektromagnetiske felter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152948-mr-igjen-soria-moria-eller-andre-som-har-erfaring-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-svar-meg/#findComment-978107 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hei igjen ink, Bare for å presisere - dette var for 20 år siden, og var test-utstyr. Knivene ble selvsagt ikke bøyd, men rettet seg på bordet etter magnetfeltet, akkurat som nålen i et kompass. Det er HELT SIKKERT ikke noe å være redd for. Eksemplene jeg ga deg var nettopp for å vise at selv de gamle maskinene (med langt større magnetfelt) var trygge, og da er selvsagt de nye trygge også. Fortell helsepersonellet at du er nervøs, slik at de kan forklare deg. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152948-mr-igjen-soria-moria-eller-andre-som-har-erfaring-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-svar-meg/#findComment-978122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ink1365380698 Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Hei igjen ink, Bare for å presisere - dette var for 20 år siden, og var test-utstyr. Knivene ble selvsagt ikke bøyd, men rettet seg på bordet etter magnetfeltet, akkurat som nålen i et kompass. Det er HELT SIKKERT ikke noe å være redd for. Eksemplene jeg ga deg var nettopp for å vise at selv de gamle maskinene (med langt større magnetfelt) var trygge, og da er selvsagt de nye trygge også. Fortell helsepersonellet at du er nervøs, slik at de kan forklare deg. Med vennlig hilsen Takk til dere begge for at dere hjelper gjennom denne sikkert ubegrunnede redselen. Jeg reiser i morgen tidlig ved 5 tida, har lang reiseveg. Så får vi håpe undersøkelsen ikke blir for vanskelig og at jeg ikke feiler noe alvorlig.....Skjønt angst--spiser en opp---- men får jeg en friskmelding, kan den bli letter å bære...for denne gangen-- akkjasan. Klem 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152948-mr-igjen-soria-moria-eller-andre-som-har-erfaring-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-svar-meg/#findComment-978191 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoriaMoria Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Kjære ink Dette klarer du! Jeg gjentar: etter så mange år har vi fortsatt ikke klart å påvise skadevirkninger fra MR. Føler meg såpass trygg på forskningen rundt dette (i den grad man kan være trygg på noe som helst her i verden - noen mener jo epler er farlig også) at jeg gjerne kunne sovet i en slik MR-maskin en hel natt for å vise deg at jeg mener det jeg sier! Jeg ønsker deg nok en gang lykke til i morgen, håper du klarer å gjennomføre undersøkelsen. oppmuntrende klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152948-mr-igjen-soria-moria-eller-andre-som-har-erfaring-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-svar-meg/#findComment-978202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg er en annen Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Takk til dere begge for at dere hjelper gjennom denne sikkert ubegrunnede redselen. Jeg reiser i morgen tidlig ved 5 tida, har lang reiseveg. Så får vi håpe undersøkelsen ikke blir for vanskelig og at jeg ikke feiler noe alvorlig.....Skjønt angst--spiser en opp---- men får jeg en friskmelding, kan den bli letter å bære...for denne gangen-- akkjasan. Klem Er du svært nervøs kan du sikkert be om å få noe beroligende under undersøkelsen, vival eller sobril e.l. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152948-mr-igjen-soria-moria-eller-andre-som-har-erfaring-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-svar-meg/#findComment-978207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ink1365380698 Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Kjære ink Dette klarer du! Jeg gjentar: etter så mange år har vi fortsatt ikke klart å påvise skadevirkninger fra MR. Føler meg såpass trygg på forskningen rundt dette (i den grad man kan være trygg på noe som helst her i verden - noen mener jo epler er farlig også) at jeg gjerne kunne sovet i en slik MR-maskin en hel natt for å vise deg at jeg mener det jeg sier! Jeg ønsker deg nok en gang lykke til i morgen, håper du klarer å gjennomføre undersøkelsen. oppmuntrende klem fra Takk for svar til deg også Soria Moria. Og jeg geide det. Har vært der, og selve undersøkelsen var ikke skremmende. Hadde riktignok tatt beroligende, -- men det var jo en tosidig åpen halvannemeter stor hvit maskin . Trodde etter hva jeg har sett og hørt at jeg skulle inn en lang trang smal tunell, som ofte gav folk panikk.... Så der ble jeg overasket. Mannen min var riktignok med meg inn, og strøk meg beroligende på foten.(ja bare le.. håper jeg kan le av det selv også når alt er over)!! -- hadde svarte briller på, og hørselsdempende klokker med beroligende musikk. Så alt i alt kan jeg nå berolige andre med at det iallefall ikke er noen grunn til panikk for selve undersøkelsen. Utryggheten min for magnetfeltet må jeg nødt til å bearbeide. Og takk til dere som har hjulpet meg med det. For selv om jeg fortsatt sitter med en utrygghetsfølese, er den mye mindre i dag enn i går. Men så var det selve resultatet av undersøklesen da. Den er jeg jo livredd.--- Og der kan heller ingen hjelpe meg... må bare vente og vente noen uendelige dager på svar. Jeg spurte radiografen om han som hadde sett så mange bilder kunne beriolige meg, men fikk til svar at det ikke var hans jobb. Og da fikk jo håpløse meg enda en innbildning på at han sikkert hadde sett noe skummelt----- Men kanskje det er vanslelig å tolke MR-bilder. Trøster meg med det...og at han ikke puttet kontrast i meg....for da hadde det vel vært mer grunn til at noe rart var observert??? Eller hva sier min venn radiogtrafen??? får dere ikke si noe til pasienter??-- er bildene vanskelige å tolke for andre enn radiologer?? Mannen min som tok MR for noen år siden...men som ikke er redd noe her i verden.... måtte inn igjen umiddelbart med kontrast. Så han måtte ta to undersøkelser samme dag. (Hadde hatt et drypp) som viste seg som en mørk flekk)---Det visste jeg jo selvsagt, men at han måtte inn igjen to ganger fortalte han meg i dag, etterpå..for ikke å lage mer redsel.... og det var jo omtenksomt. Den maskinen han var inne i var også mye lenger og smalere sa han. --- ca 4 år siden...sikkert gamlere type... Uansett første step er gjort. Nå kan jeg ikke annet enn å vente på svar. Ingen vei tilbake.... Håper å høre fra deg igjen Soria Moria og andre med erfaring. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152948-mr-igjen-soria-moria-eller-andre-som-har-erfaring-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-svar-meg/#findComment-978789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Takk for svar til deg også Soria Moria. Og jeg geide det. Har vært der, og selve undersøkelsen var ikke skremmende. Hadde riktignok tatt beroligende, -- men det var jo en tosidig åpen halvannemeter stor hvit maskin . Trodde etter hva jeg har sett og hørt at jeg skulle inn en lang trang smal tunell, som ofte gav folk panikk.... Så der ble jeg overasket. Mannen min var riktignok med meg inn, og strøk meg beroligende på foten.(ja bare le.. håper jeg kan le av det selv også når alt er over)!! -- hadde svarte briller på, og hørselsdempende klokker med beroligende musikk. Så alt i alt kan jeg nå berolige andre med at det iallefall ikke er noen grunn til panikk for selve undersøkelsen. Utryggheten min for magnetfeltet må jeg nødt til å bearbeide. Og takk til dere som har hjulpet meg med det. For selv om jeg fortsatt sitter med en utrygghetsfølese, er den mye mindre i dag enn i går. Men så var det selve resultatet av undersøklesen da. Den er jeg jo livredd.--- Og der kan heller ingen hjelpe meg... må bare vente og vente noen uendelige dager på svar. Jeg spurte radiografen om han som hadde sett så mange bilder kunne beriolige meg, men fikk til svar at det ikke var hans jobb. Og da fikk jo håpløse meg enda en innbildning på at han sikkert hadde sett noe skummelt----- Men kanskje det er vanslelig å tolke MR-bilder. Trøster meg med det...og at han ikke puttet kontrast i meg....for da hadde det vel vært mer grunn til at noe rart var observert??? Eller hva sier min venn radiogtrafen??? får dere ikke si noe til pasienter??-- er bildene vanskelige å tolke for andre enn radiologer?? Mannen min som tok MR for noen år siden...men som ikke er redd noe her i verden.... måtte inn igjen umiddelbart med kontrast. Så han måtte ta to undersøkelser samme dag. (Hadde hatt et drypp) som viste seg som en mørk flekk)---Det visste jeg jo selvsagt, men at han måtte inn igjen to ganger fortalte han meg i dag, etterpå..for ikke å lage mer redsel.... og det var jo omtenksomt. Den maskinen han var inne i var også mye lenger og smalere sa han. --- ca 4 år siden...sikkert gamlere type... Uansett første step er gjort. Nå kan jeg ikke annet enn å vente på svar. Ingen vei tilbake.... Håper å høre fra deg igjen Soria Moria og andre med erfaring. Hei, Tøft av deg! Radiografen har nok ikke lov til å si noe som helst til deg, uansett om han/hun kunne se at du var helt frisk. Det er legens jobb å uttale seg om slikt. Resultatet blir helt sikkert bra! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152948-mr-igjen-soria-moria-eller-andre-som-har-erfaring-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-svar-meg/#findComment-978792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ink1365380698 Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Hei, Tøft av deg! Radiografen har nok ikke lov til å si noe som helst til deg, uansett om han/hun kunne se at du var helt frisk. Det er legens jobb å uttale seg om slikt. Resultatet blir helt sikkert bra! Med vennlig hilsen Takk for svar sør.... Håper det går bra...selv om jeg er livende redd. Går ut i fra at jeg ikke er magnetisk lenger?? --- radiografen sa at når jeg gikk ut a maskinen normaliserte alt seg.... Sa det var helt ufarlig...ikke kunne sammelignes med noe høyspent...eller el.spenning? Har forøvrig hodepine nå, pleier ikke ha det. Håper ikke det har noe med undesøkelsen å gjøre....at det er dagens påkjenninger.... Men uvanlig hodepine har jeg.... Unnskyld at jeg spør, men er du han eller hun...nicket tilsier intet.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152948-mr-igjen-soria-moria-eller-andre-som-har-erfaring-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-svar-meg/#findComment-978823 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Takk for svar sør.... Håper det går bra...selv om jeg er livende redd. Går ut i fra at jeg ikke er magnetisk lenger?? --- radiografen sa at når jeg gikk ut a maskinen normaliserte alt seg.... Sa det var helt ufarlig...ikke kunne sammelignes med noe høyspent...eller el.spenning? Har forøvrig hodepine nå, pleier ikke ha det. Håper ikke det har noe med undesøkelsen å gjøre....at det er dagens påkjenninger.... Men uvanlig hodepine har jeg.... Unnskyld at jeg spør, men er du han eller hun...nicket tilsier intet.... Hei, Magnetismen er ute av kroppen iløpet av et ørlite brøkdel av et sekund. Hodepinen er nok bare fordi du var nervøs. Jeg er "han"! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152948-mr-igjen-soria-moria-eller-andre-som-har-erfaring-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-svar-meg/#findComment-978827 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ink1365380698 Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Hei, Magnetismen er ute av kroppen iløpet av et ørlite brøkdel av et sekund. Hodepinen er nok bare fordi du var nervøs. Jeg er "han"! Med vennlig hilsen takk for svar sør.... det hjelper å ha noen å "snakke" med..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152948-mr-igjen-soria-moria-eller-andre-som-har-erfaring-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-svar-meg/#findComment-978838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoriaMoria Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Takk for svar til deg også Soria Moria. Og jeg geide det. Har vært der, og selve undersøkelsen var ikke skremmende. Hadde riktignok tatt beroligende, -- men det var jo en tosidig åpen halvannemeter stor hvit maskin . Trodde etter hva jeg har sett og hørt at jeg skulle inn en lang trang smal tunell, som ofte gav folk panikk.... Så der ble jeg overasket. Mannen min var riktignok med meg inn, og strøk meg beroligende på foten.(ja bare le.. håper jeg kan le av det selv også når alt er over)!! -- hadde svarte briller på, og hørselsdempende klokker med beroligende musikk. Så alt i alt kan jeg nå berolige andre med at det iallefall ikke er noen grunn til panikk for selve undersøkelsen. Utryggheten min for magnetfeltet må jeg nødt til å bearbeide. Og takk til dere som har hjulpet meg med det. For selv om jeg fortsatt sitter med en utrygghetsfølese, er den mye mindre i dag enn i går. Men så var det selve resultatet av undersøklesen da. Den er jeg jo livredd.--- Og der kan heller ingen hjelpe meg... må bare vente og vente noen uendelige dager på svar. Jeg spurte radiografen om han som hadde sett så mange bilder kunne beriolige meg, men fikk til svar at det ikke var hans jobb. Og da fikk jo håpløse meg enda en innbildning på at han sikkert hadde sett noe skummelt----- Men kanskje det er vanslelig å tolke MR-bilder. Trøster meg med det...og at han ikke puttet kontrast i meg....for da hadde det vel vært mer grunn til at noe rart var observert??? Eller hva sier min venn radiogtrafen??? får dere ikke si noe til pasienter??-- er bildene vanskelige å tolke for andre enn radiologer?? Mannen min som tok MR for noen år siden...men som ikke er redd noe her i verden.... måtte inn igjen umiddelbart med kontrast. Så han måtte ta to undersøkelser samme dag. (Hadde hatt et drypp) som viste seg som en mørk flekk)---Det visste jeg jo selvsagt, men at han måtte inn igjen to ganger fortalte han meg i dag, etterpå..for ikke å lage mer redsel.... og det var jo omtenksomt. Den maskinen han var inne i var også mye lenger og smalere sa han. --- ca 4 år siden...sikkert gamlere type... Uansett første step er gjort. Nå kan jeg ikke annet enn å vente på svar. Ingen vei tilbake.... Håper å høre fra deg igjen Soria Moria og andre med erfaring. Hei Ink! Nå ble jeg skikkelig glad - for at du klarte det. Jeg må innrømme at jeg ikke helt så for meg at du kom til å orke gjennomføre, men jeg håpet og krysset fingrene for deg! Flott at det gikk At du hadde tatt beroligende gjør da ingenting - det er det veldig mange som gjør før MR-undersøkelse. Man blir ikke akkurat misbruker av den grunn *hehe* Det er nettopp til slike ting vi har beroligende medikamenter. Det var fint at mannen din kunne være med inn og stryke deg på foten - fotstrykerjobben har jeg hatt selv også - det er godt for den som ligger der inne å vite at noen andre er rett i nærheten. Jeg ser ingen grunn til å le av det. Vi trenger alle omsorg - hvorfor skal du være noe annerledes? Og med musikk på ørene.. ja det høres ut som du møtte noen som tok godt vare på deg - akkurat slik de bør. ) Å vente på svaret på undersøkelsen er kjempetøft, det forstår jeg utrolig godt. Nå om dagen befinner jeg meg på samme side av helsevesenet som deg - som pasient, og jeg må si at jeg føler utrolig med deg i den ventefasen... Dagene mens man venter på resultatet er veldig lange. Det man kan trøste seg med (og som er sannheten) er at de ventedagene, er de dagene det tar for at legen skal kunne se grundig på bildene. Og for å få en annen lege til å se over at den første ikke går glipp av noe. Man må jo vinkle det på det positive! MR-bilder gir utrolig mye informasjon - det er derfor helt umulig for dem å gi noe svar umiddelbart. Radiografen sa derfor sannheten da du ikke fikk svar på om det var noe på bildene. MR-bildene blir ikke sett på på den måten før etter du drar hjem... man ser bare gjennom bildene at de har tatt inneholder nok diagnostisk informasjon til at de kan sette seg ned å tolke i etterkant. Vi snakker om mange hundre bilder, her! Og det er det en lege (eller rettere sagt to) med flere års spesialisering i det å se på MR-bilder som gjør. Heldigvis. Hver mann, sin jobb, sin spesialitet. :-) ) (Som svar på spørsmålet ditt: Ja, MR-bilder er vanskelige å tolke for en som ikke er spesielt opplært til akurat det.) Av og til velger man å supplere med en ekstra bildeserie - noen for eksemplel med kontrast - det behøver ikke bety at noe er galt det heller. Av og til kan det være den ekstra bildeserien som bekrefter at "nei, her er det ikke noe". Men hvis man får 100% sikker informasjon uten kontrast, så er det jo ingen grunn til å gi kroppen dette stoffet. Håper du klarer å gjøre litt annet enn å bare tenke på undersøkelsen og svaret nå - og nyter sommeren der du er - enten været er sånn eller slik. Husk at uansett hvor mye du grubler på resultatet akkurat nå, så er det ingenting du kan gjøre for å påvirke resultatet. Prøv å gi hjernen litt fri i noen dager til svaret kommer. Selv om jeg vet at det ikke er lett. Vi er nå tross alt bare mennesker - grubling er vår natur. klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152948-mr-igjen-soria-moria-eller-andre-som-har-erfaring-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-svar-meg/#findComment-979211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoriaMoria Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Takk for svar sør.... Håper det går bra...selv om jeg er livende redd. Går ut i fra at jeg ikke er magnetisk lenger?? --- radiografen sa at når jeg gikk ut a maskinen normaliserte alt seg.... Sa det var helt ufarlig...ikke kunne sammelignes med noe høyspent...eller el.spenning? Har forøvrig hodepine nå, pleier ikke ha det. Håper ikke det har noe med undesøkelsen å gjøre....at det er dagens påkjenninger.... Men uvanlig hodepine har jeg.... Unnskyld at jeg spør, men er du han eller hun...nicket tilsier intet.... Vil bare blande meg inn her og si at jeg ville synes det var uvanlig om du IKKE hadde hatt hodepine etter undersøkelsen i går - så spent som du har vært! Spenningen må utløses et sted vet du! Håper hodepinen din er borte i dag, eller i alle fall bedre 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152948-mr-igjen-soria-moria-eller-andre-som-har-erfaring-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-svar-meg/#findComment-979212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ink1365380698 Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Vil bare blande meg inn her og si at jeg ville synes det var uvanlig om du IKKE hadde hatt hodepine etter undersøkelsen i går - så spent som du har vært! Spenningen må utløses et sted vet du! Håper hodepinen din er borte i dag, eller i alle fall bedre Hei igjen Soria---- og tusen takk for svar. Jo ikke så hodepine i dag, men pitrer i hendene. Armene sovnet under undersøkelsen og nå pitrer det. Håper det er mine nerver som spiller meg et puss... (at det ikke er disse forbaskede elektromagnetiske strålene som gjør det. Jeg er håpløs ikke sant. Jeg trøster meg med at jeg har tatt ct av hodet, og at jeg har hatt samme symptomer i 10 år. Og at det derfor ikke kan være noe veldig farlig. Er veldig redd for å bli kalt inn igjen... at de har funnet noe mistenkelig, og at jeg i verste fall må vente noen måneder for å se utvikling etc. Det har jeg simpelthen ikke nerver til. De kan jo finne mye rart (kanskje også medfødt ting, som kan skape mistanke)--grøss... Etter alle de merkelige hodesymptomene jeg har hatt, ser jeg for meg et "flekkete" bilde....Huff...spinner i vei med grubling som alltid. Håper du finner ut av dine plager uten at det er noe alvorlig.--- det er sikkert ikke bare jeg som har det vondt, med slike ventetider nei... Takk for at du har svart meg på alle mine engstelser, og ble glad når du sa du kunne sove i trommelen...hehe.... for å overbevise meg at det ikke er farlig. Håper du fortsatt tar deg tid til å svare på mine innlegg, det er stor hjelp i det, siden du også er i helsebransjen og vet en del....Kjenner jeg meg selv rett blir det sikkert flere engstelige innlegg, ....desverre. klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/152948-mr-igjen-soria-moria-eller-andre-som-har-erfaring-v%C3%A6r-s%C3%A5-snill-og-svar-meg/#findComment-979214 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.