Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en type som har munn herpes...mitt spoersmaal er om han kan smitte meg naar vi har sex??vet det smitter ved oral sex...saa det er utelukket...men smitter det gjennom kroppslige vaesker???

Trenger svar;)

Paa forhaand tusen takk;)

Fortsetter under...

Skrevet

Så lenge han har herpes i munn smitter den fra munnen hans til munnen din eller kjønnet ditt. Han kan ikke smitte deg med herpes til kjønnet ditt om dere har bare vanlig samleie.

Gjest garbarek
Skrevet

Så lenge han har herpes i munn smitter den fra munnen hans til munnen din eller kjønnet ditt. Han kan ikke smitte deg med herpes til kjønnet ditt om dere har bare vanlig samleie.

Sjansen for at du allerede før du ble sammen med denne gutten, har herpes type 1, er 80-90 %.

Du kan ha blitt smittet i barndommen, noe altså de fleste av oss blir og være som de fleste ved at du ikke har utbrudd, men bare bærer av viruset.

Slapp av, unngå oralsex når han har utbrudd på leppene.

Hvis dere alikevel skulle ha oralsex da han har utbrudd er sjansen meget liten for smitte da du mest sannsynlig har antistoffer og dermed er beskyttet i underlivet mot type 1.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...