Gå til innhold

Senestrekk

Anbefalte innlegg

Jeg er en 18 år gammel jente.

Jeg er så fryktelig plaget med senestrekk. Jeg våkner om natten av at jeg har skikkelig vondt i leggen. Jeg kan ikke rette foten ut i deet hele tatt, noen sekunder bare, da får jeg denne smerten. Og da gjør da så vondt at det føles som om alt jeg eier og har av senere i beinet skal rykes tvers over!

Etter hver sånn krampetrekning(det føles ut som noe slags krampe ihvertfall...) så kjenner jeg det i foten hele resten av dagen. Ikke så det gjør vondt, men jeg kjenner det godt. Og da skal det heller ingenting til før jeg får ny krampe i foten.

JEg pleier å få strekk i foten nede mellom ankelen og tærne, særlig hvis jeg belaster foten på en annen måte enn den er vant med, feks...

I morrest feks, da kom det nesten kontinuerlig fra halv elleve til jeg sto opp.. Da kunne jeg ikke rette ut foten mer enn noen sekunder av gangen..

Dette er plagsomt... Og du verden så vondt de gjør!!!

Må jeg bare leve med dette?? JEg har aldri hatt det så ille som nå...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15297-senestrekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...