Gå til innhold

usikker om glemt efexor i går!!!NHD


Emma Mari

Anbefalte innlegg

har gått på efexor depot i 3 mnd nå (75 mg). Har hatt god virkning av denne. Men i dag føler jeg meg ekstra svimmel og rar i hodet og i går kveld var jeg usikker om jeg hadde tatt tabeletten (tar en del vitaminer og mineraler også). Tok ikke en til siden jeg var usikker. Lurer på om jeg faktisk glemte i går og derfor er slik i dag.

Hva bør jeg gjøre NHD? ta en med en gang jeg kommer hjem fra jobb (i 2-3 tida) eller vente til kvelden (er ganske ubehagelig nå). hva med i kveld da? ta som vanlig da? hva skjer hvis jeg gjør dette og jeg HADDE tatt den i går uten at jeg husket det? Blir jo da dobbelt dose en dag? håper du kan gi meg råd fortest mulig!

På forhånd tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hilsen meg:o)

Jeg pleide å ta halve på dagen og halve på kvelden i sånne situasjoner.Det er for de at du har glemt å ta den at du blir svimmel og "rar".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg pleide å ta halve på dagen og halve på kvelden i sånne situasjoner.Det er for de at du har glemt å ta den at du blir svimmel og "rar".

Sannsynligvis får du mindre ubehag om du skulle få i deg dobbel dose i stedet for å hoppe over en dose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette har også skjedd meg. ved efexor får man det jeg vil kalle et "spesielt ubehag" jeg har kjent det i ben og i "tennene". jeg ville tatt en når jeg kom hjem fra jobb og fortsatt som vanlig i morgen tidlig. ikke noe problem!

ubehage vil da bli borte utover ettermiddagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...