Gjest fotballgutt 18 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 For ca 3 veker siden fekk eg eit spark i leggen under ei fotballtrening. sparket traff venstre musklatur i høgde midt på leggen. Sjølve smertene fekk eg på høgresida på ankelen. Kvar gong eg presser hardt der sparket traff, får eg store smerter i ankelen. Eg gjekk til lege, men han sa det truleg var berre skade i sjølve musklaturen, som igjen gjekk ned mot ankelen og det burde snart forsvinne. 1 veke etter dette var eg å spelte fotball igjen. Eg kjende ingenting før det kom ein middels hard ball som traff meg rundt der sparket hadde kommet. Da var smerten like store igjen i ankelen. (smertene er så store at eg ikkje klarer å stå på den rett etter, men etter 10 min er den "fin" igjen) Bør eg gå til lege igjen(røntgen), eller er det truleg berre ein skade som treng lang tid på seg?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153037-spark-i-leggen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.