Gå til innhold

Spm. til legen!

Anbefalte innlegg

Hei..

For ca. et halvt år siden ble jeg operert på sykehus for trang forhud. De skulle da fjerne litt for å vide den ut, og de skulle og fikse strengen som var nokså stram.

De tok ikke strengen noe jeg sliter veldig med nå. Den er så stram at jeg ikke kan gjennonføre et samleie. Her om dagen ble den altfor stram og jeg hadde et uhell under samleiet og strengen fikk seg en rift..jeg trodde den var revet av. Det foss blødde og er nå meget sårt. Dette skjedde og for noen mnd siden. Jeg har tatt kontakt med legen for lenge siden, men de er så trege. Nå vurderer jeg heller å betale hva det koster for å få det gjort.

Vet du noe om hva som kan gjøres, og vet du om noen privatklinikker som gjør dette?

Håper på snarlig svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15304-spm-til-legen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Med de problemene som du har med "strengen" under penishodet, er jeg helt enig med deg at du bør gjøre noe med det. Når du først har delvis røket det en gang, vil det nokså sikker gi deg plager på nytt.

Det burde være greit å få gjort dette privat, men det kommer at på hvor du bor i landet. Jeg vil foreslå at du ser i telefonkatalogens gule sider: under Leger finner du forskjellige spesialiseter, og forhåpentlig finner du en urolog ikke så langt fra der du bor. Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15304-spm-til-legen/#findComment-72811
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...