Gå til innhold

tror pillene virker jeg...


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Hmmm...jeg har vært så deprimert at jeg har vært helt ubrukelig. Gadd ikke kle av meg før jeg la meg en gang og min største drøm var å bli uføretrygda så jeg kunne se tv resten av livet. Så begynte jeg å bruke tiden på å lese om diverse trosretninger innen kristendommen og ble tvangsinnlagt med psykose. Men ærlig talt.

Jeg tror jeg har lagt alle depresjonene bak meg nå. Har framtidsdrømmer. Jeg rydder i leiligheten som hadde forfalt i et år og alt går helt greit...Har begynt å trene og kjøpe inn frukt. Levde på boller og snop før.

Nå har jeg funnet ut at jeg vil jobbe. Jeg skal søke på frisørskoler neste år. (må bare ta ferdig vgs fagene). Kanskje flytte til Oslo...elsker den byen...og søstra mi bor der. Don't wanna be sick in the head anymore.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anouschka78

Det varmet om hjertet å lese innlegget ditt! Jeg kjenner ingen annen motsetning så sterk som depresjon kontra livsglede. Nyt det. All lykke! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bra :) kom nettopp hjem fra oslo. og for første gang på ti år kan jeg helt ærlig si at jeg har blitt glad i byen. godt å ha litt familie i nærheten også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det går bedre med deg:)

Ville bare si det:)

Så flott.... godt å høre at det går an å komme ut av uføret....

hva slags medisiner bruker du?

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Så flott.... godt å høre at det går an å komme ut av uføret....

hva slags medisiner bruker du?

mvh

lamictal, litium og seroquel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...