Gå til innhold

langvarig syk


valentina81

Anbefalte innlegg

valentina81

Hei!

Må bare spørre om det er noen andre som er ung, og har vært sykmeldt, og hjemmeværende over flere år.Selv har jeg gått fire år uten å bli bedre.

Frustrerende..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du, har gått i 4 år ganske nøyaktig nå. Har prøvd medisin 1 gang , men ble bare dårlig. Har medisin liggende, men bruker den ikke.

Skal prøve meg på skole nå til høsten, føler at ting går litt lettere for tida. Har ikke store forhåpninger da, men vil bare prøve å gjøre NOE...Dritt lei av og sitte stille å dyrke depresjonen.

Hvordan er det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Jeg har så godt som hvert hjemme siden jeg fikk gutten min.Han er 3.klassing til høsten.Har vært på rehabilitering etter at permisjoner og slikt gikk ut. Til høsten begynner jeg på attføring og skal videreutdanne meg de neste 3 årene.

Det er veldig tøft og ensomt å være syk så lenge.Jobbe så hardt med trening og behandlinger og terapi for å bli friskere.Mange ganger har det vært langvarige tilbakeslag,og man måtte gå rundene om igjen.Man føler seg lett utenfor "livet",men jeg har valgt å aldri gi opp håpet sånn i det store og hele,selv om det er dager da man gjør det.Man har liksom ikke noe valg.

Mvh bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

valentina81

Hei du, har gått i 4 år ganske nøyaktig nå. Har prøvd medisin 1 gang , men ble bare dårlig. Har medisin liggende, men bruker den ikke.

Skal prøve meg på skole nå til høsten, føler at ting går litt lettere for tida. Har ikke store forhåpninger da, men vil bare prøve å gjøre NOE...Dritt lei av og sitte stille å dyrke depresjonen.

Hvordan er det med deg da?

Hei, vidkung og dere andre som har svart meg.

Godt og vite at jeg ikke er alene med dette.

Det er lett og siite og tenke, og grave seg ned i sin ensomhet. Heldigvis har jeg en forståelsesfull samboer. Er ikke helt eremitt, hvertfall ikke hele tiden. Men fungerer ikke i samfunnet slik de fleste andre gjør. Jeg har godtatt at jeg er syk, men det er vanskelig når man stadig havner i det mørke rom atter igjen. Og at jeg ikke får den hjelp jeg ønsker fra etatene rundt om kring.

Vet ikke hvordan dette går, men har bestillt time på trygdekontoret for å få litt informasjon om hva som skjer videre fremover.

Psyken blir ikke bedre av dårlig økonomi hvertfall, det er helt sikkert..

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...