Gå til innhold

Menstruasjonsforstyrrelser ved bulimi?


Gjest Karinal

Anbefalte innlegg

Gjest Karinal

Kan man få menstruasjonsforstyrrelser når man har bulimi? Lurer på om det er derfor jeg har menstruasjon annenhver uke... Er det noe å gjøre med det? Bortsett fra å slutte med bulimien mener jeg?

Hvis jeg går til legen, må jeg ta en GU da? Det vil jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan få mesturasjonsforstyrrelser ved bulimi. Jeg trodde helst at dette var at mensen ble sjeldnere / forsvant helt. Men det kan hende jeg er helt på jordet.

Hvis du går til lege kan det godt hende at legen ønsker å ta GU. Men om du absolutt ikke ønsker dette, sier du ifra og GU'en droppes. Det er bedre at du går til lege uten å ta GU enn at du ikke går til lege i det hele tatt.

Noen leger blir litt sure om man ikke vil gjennomføre en undersøkelse, men det er din kropp.

Det aller beste er selvsagt at legen får gjort de undersøkelser h*n anser nødvendig. Men du får vurdere dette opp mot den psykiske kostnaden for deg.

Håper du finner ut av det.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...