Gå til innhold

Ensom

Anbefalte innlegg

Kan ikke sette fingeren på hva jeg sliter med. Skulle ha trodd det var overgrep, men tror egentlig det er mamma og hennes bidrag til oppveksten min som sitter best. Regelmessig hard fysisk trening og typen har gjort at jeg har hold meg stabil i forhold til humør og depresjon det siste året. I poitiv retning altså. Men av og til faller jeg av. Som nå.

Kan det være at det er sommer og sol og alle har det kjempegøy å gjør ting sammen med slekt, venner og kjæreste? Utenom jeg... Er ikke det at jeg ikke har alt det der, men de er enten spredd for alle vinder, har andre ting å gjøre eller har ikke vært noe tess i utgangspunktet. Så sitter jeg her da å føler meg tvers gjennom ensom.

Så er det jo selvfølgelig galt av meg å bli forbannet å sur på typen for at han drar i elva å fisker hele tiden. Hvorfor skal han også stikke fra meg?? Han kommer jo selvfølgelig hjem 4-14 timer etterpå, men likevel. Tok to mnd før han gidda å dra å fiske på fjorden med meg da seff...

Ønsker meg gjerne litt oppmerksomhet i julegave jeg. Og gjerne noen som har -lyst- til å gjøre noe sammen meg meg. Begynner å bli litt lei av å mase på typen om det..

Er ensom..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153067-ensom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Paya..

Håper du har mulighet til å maile med "ensome, lille redde meg". Ta i bruk muligheter som byr seg! Bli kjent med nye mennesker!

Du må ta sjangsen selv, ta initiativ selv. Vi ønsker så gjerne at noen skal komme til oss, like og forstå oss med en gang. Men det funker ikke slik. Det finnes mange ( helt ærlig!!) mange som ønsker å bli kjent med nye mennesker, og det gjelder også med deg. Men det står like mye på deg som på de andre. Du må huske at alle andre er like redde for å ta kontakt, virke pågående, krevende og merkelige.. De er like redde for hva du synes om dem!! Når noen ikke hilser, kan det godt være at de er usikre og ikke tror du ønsker at de skal hilse på deg. Ønsker du nye venner må du først og fremst ta kontakt selv!

Lykke til...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153067-ensom/#findComment-982176
Del på andre sider

vet åssen det føles. å føle seg helt alene mens andre har det gøy. verst synes jeg det er når de jeg tror jeg kan stole på og som jeg regner med alltid vil være der også forsvinner.. som kjæresten min for eksempel.. men jeg har innsett at gi slipp avogtil. jeg må være alene til tider.. for da mer enn noen gang kommer følelsene jeg alltid prøver å fortrenge fram i lyset. eller er det noen som skygger eller meg som ikke tør gi slipp. bare et lite tips.. prøv å gjøre noe ositivt i tiden du er alene.. vet det er kjipt å være ensom, men det blir verre av å synes synd på seg selv og bare se i veggen.. det vet jeg.. har gjort det sjøl..

lykke til

smil

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153067-ensom/#findComment-985280
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...