Gå til innhold

Ensom


Gjest Tetha

Anbefalte innlegg

Gjest Tetha

Jeg er så ensom at det gjør vondt. Er halvannet døgn siden jeg har sett eller pratet med et menneske.

Hva kan en gjøre for å få det bedre, sånn bortsett fra å ta kontakt med noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei kanskje du kunne pratet med eller blitt kjent med nye personer i samme situvasjon som deg selv på nettet.

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tetha,

kjenner godt ensomhetsfølelsen. Den er ikke noe særlig igrunn. Om du kjenner få mennesker/har problemer med å få kontakt med andre/vedvarende relasjoner, får du prøve å jobbe litt med det. Om problemene er relatert til at det bor få mennesker du føler deg hjemme med, og derfor føler deg ensom, hva med å se seg om etter et annet miljø med flere mennesker som matcher deg? Husk du er aldri ensom om du chatter her. Her er det alltid noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sørnorge21

Hei kanskje du kunne pratet med eller blitt kjent med nye personer i samme situvasjon som deg selv på nettet.

Hvor gammel er du?

kjenner følelsen din tetha.. føler meg ofte slik selv. hvis det går bare en dag uten at jeg prater med noen, blir jeg superdeppa. alt kommer bare til overflaten og ingenting ser lyst ut. eneste tanken som gjør meg litt lettere til sinns er tanken på at jeg har muligheten til å avslutte det hele hvis jeg vil. men jeg vet at jeg ikke kommer til å gjøre det, fordi jeg har så mange som ville blitt lei seg. men jeg synes det er urettferdig at jeg må gå videre og ha det så jævlig "bare" fordi jeg ikke vil såre noen andre...sliter litt med den tanken, å overbevise meg selv. sorry jeg har ingen råd til deg siden jeg er i samme situasjon selv, men kanskje det hjelper litt bare det..vite at du ikke er alene..kanskje du som meg savner noen som kan gi deg en klem og si "alt vil ordne seg". så derfor sier jeg det til deg: "alt kommer til å ordne seg":) får vi håpe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tetha

Tetha,

kjenner godt ensomhetsfølelsen. Den er ikke noe særlig igrunn. Om du kjenner få mennesker/har problemer med å få kontakt med andre/vedvarende relasjoner, får du prøve å jobbe litt med det. Om problemene er relatert til at det bor få mennesker du føler deg hjemme med, og derfor føler deg ensom, hva med å se seg om etter et annet miljø med flere mennesker som matcher deg? Husk du er aldri ensom om du chatter her. Her er det alltid noen.

Er ikke sikker på om det er ensomhet... men jeg ser tydelig at det blir verre når jeg er alene, at det bygger seg opp liksom, og når det treffer meg på det verste er det helt utholdelig.

Kanskje jeg er deprimert, og burde begynne med antidepressiva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på om det er ensomhet... men jeg ser tydelig at det blir verre når jeg er alene, at det bygger seg opp liksom, og når det treffer meg på det verste er det helt utholdelig.

Kanskje jeg er deprimert, og burde begynne med antidepressiva...

kanskje det er mer som en ekkel følelse, som en tyngende klump som setter seg i magen, spesielt merkbar når du har ingen rundt deg da. eller det kanskje er angst, redsel for noe i deg selv, noe du har opplevd. dette vet du best selv. Uansett kan antidep. være en løsning. håper du kan ta det opp med legen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...