Gå til innhold

Deprimert....


Gjest Lotus-Or.

Anbefalte innlegg

Gjest Lotus-Or.

...når skal det gi seg? Når skal jeg igjen kunne se på livet med glede og optimisme?

Trodde depresjonen var over. Trodde jeg kunne begynne å få litt orden på livet igjen. Men det stemte visst ikke. Har jo vært litt opp og ned, også i det siste. Men nå er det rett ned igjen. Selvmordstankene kommer tilbake. Følelsen av at jeg aldri får til noe bare øker. Får lyst til å gi opp, det hjelper jo ikke uansett hvor mye jeg kjemper mot depresjonen. Den kommer jo tilbake allikevel. Vet ikke hva jeg skal gjøre lenger. Hadde håpet på en pause, en mulighet til å ta meg inn igjen etter en forferdelig vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lotus-Or.,

Jeg skulle ønske at jeg nå hadde noen kloke ord å skrive til deg, slike som du ofte har skrevet til meg, men min erfaring er simpelthen utilstrekkelig. Jeg ønsker deg alt godt, og håper at mørket snart letter for deg.

Beste ønsker,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Trist å høre at du er deprimert igjen. Jeg trappet nettopp opp medisinen min, og i dag føler jeg meg bedre etter en down-periode, med slike tankene du har. Det er ikke godt å ha dem, det vet jeg. Har behandleren din ferie også? Noe du kan finne på i sommer? Jeg kjøpte meg nye sko i dag, og det føltes bra. Shopping mot depresjon, vet ikke om det blir økonomisk ruin til slutt;)

Leste et sitat her om dagen "skyldfølelse er hjernens mafia" (Bob Mandel). Syntes det passet ganske bra til stemningen for tiden. (Ser du Sopranos forresten?)

Håper det snart blir bedre igjen. Si i fra hvis det er noe du trenger, eller hvis du vil fortelle hvordan det går. (Jeg skal bake sjokoladekake i dag, du kan få smake en virituell bit.)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv lamictal og litium! wonderdrugs! hilsen helt frisk!

Kan du gi meg litt hint om hva du sleit psykisk, hvordan det fortonte seg før du ble frisk? og hvor lang tid det tok før det virket. Er det noe du skal gå på hele tiden eller bare en periode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...