ink1365380698 Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hei, hei.... igjen... Etter en ikke god helg har jeg nå fått svar på Mr- undersøkelsen. Ikke noe galt med hodet-- men skade i 5 virvel i nakken. Men ikke noe å gjøre noe med og ikke farlig. Usikkert om det er med på å gjøre meg så svimmel....men en liten mulighet visstnok...Også litt forkalkning i de øverste to virvler i ryggen... noe som visst heller ikke var unormalt. Og jeg er så lettet..så lettet., for at det iallefall iikke var noe farlig. Nå skal jeg ta fatt i det som må være hovedproblemet til min konstante svimmelhet/ørhet/slapphet/stivhet/mageproblemer. Spenninger og psykosomatiske symptomer må være årsaken. -Dette kan sikkert begrunnes med underliggende angst/dep. Men siden jeg bare føler angst og dep. i forbindelse med forverrede fysiske-symptomer og undersøkelser har det vært vanskelig for meg å tro at "bare" dette er årsakentil min fysiske eledighet. Jeg har blitt så vandt til å gå med mine plager gjennom 10 år at, jeg har ikke satt det i så veldig i sammenheng med psykiske problemer. Har kjent til muligheten, men slett ikke vært overbevist om at det kunne være så ille. Det måtte liksom være noe mer. Men nå er jeg så utredet at det kan liksom ikke være noe annet. Men nå skal jeg altså til spesialist for psykosomatiske plager. Og har omsider blitt fortalt at følelsene/angsten/dep. kan sette deg i så hardt muskelaturen og gi så mange diffuse men forferdelige fysiske hode plager. Sikkert også en av grunnene til at jeg de to gangene jeg har prøvd behandligner hos naprapat og fysioterapaut, har rast rett ned i kjelleren. Da spenningene som psyken gir ikke må løses opp så hardt og brutalt, at de er et vern mot depresjon/angst. Nå skal jeg nyte resten av sommeren...og ta fatt på broblemene fra en annen synsvinkel. Og ikke gi opp.....bruke min medfødte "stahet" til noe nyttig... God sommer--- og positive tanker til andre som sliter!! Klem fra en som til vanlig faktisk har et godt humør, selv om den siden av meg ikke akkurat har kommet fram her i forumet den siste tiden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153204-soria-moria-og-s%C3%B8rog-andre-som-var-mine-hjelpere-foran-mrunders%C3%B8kelsen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bugge1365380662 Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Lykke til,og håper ting løsner i tiden fremover.vennlig hilsen fra meg bugge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153204-soria-moria-og-s%C3%B8rog-andre-som-var-mine-hjelpere-foran-mrunders%C3%B8kelsen/#findComment-983235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Lykke til,og håper ting løsner i tiden fremover.vennlig hilsen fra meg bugge. Godt å høre at det ikke var noe alvorlig. Kjenner av egen erfaring at spenninger og angst/ dep gir svimmelhet og kvalme. Prøv om du klarer å fokusere på det som er positivt for deg. Lykke til videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/153204-soria-moria-og-s%C3%B8rog-andre-som-var-mine-hjelpere-foran-mrunders%C3%B8kelsen/#findComment-983444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.