Gå til innhold

Spiseforstyrrelse forumet???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest spiseforstyrret

Forumet spiseforstyrrelser er stengt, ingen kan skrive noe der. Det er bare åpent for lesing av gamle innlegg.

Du kan eventuelt poste på psyk-forumet.

Jeg forstod jo det var stengt.

Men hvorfor?

Det er det jeg absolutt ikke forstår.

Det er jo et viktig forum!

M. vh. meg

Bugge1365380662

Jeg forstod jo det var stengt.

Men hvorfor?

Det er det jeg absolutt ikke forstår.

Det er jo et viktig forum!

M. vh. meg

Det er dumt at forumet er stengt,og på det tidspunktet jeg oppdaget DOL var det stengt,men jeg antar at man ikke har en fagperson til å styre det,og at det er et av de forumene man trenger det på.Men veldig mange som er mye på psykiatrisk forum har spiseforstyrrelser av ulik form og grad,inklusive meg, og det er derfor et greit forum å bruke.

lille, store, redde meg

Det er dumt at forumet er stengt,og på det tidspunktet jeg oppdaget DOL var det stengt,men jeg antar at man ikke har en fagperson til å styre det,og at det er et av de forumene man trenger det på.Men veldig mange som er mye på psykiatrisk forum har spiseforstyrrelser av ulik form og grad,inklusive meg, og det er derfor et greit forum å bruke.

Ville bare si til deg bygge at det er jeg som er lille, store, redde meg.

Har du noen råd til meg??

Jeg er ganske fortvilet.

Bugge1365380662

Ville bare si til deg bygge at det er jeg som er lille, store, redde meg.

Har du noen råd til meg??

Jeg er ganske fortvilet.

Hei! Jeg er litt nede for telling akkurat nå,men hvis du ikke forsvinner helt med det første,vil jeg gjerne svare deg og samtale med deg.Glad for at du fortalte meg hvem som skjuler seg bak nicket.Det gjør det lettere å forstå og å få til en bedre dialog. Vennlig hilsen bugge.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...