Gjest sårbare meg i en annen kropp Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Jeg var på nobel clinic for å bli kvitt magen og ammefettet etter fødselen. De nektet å hjelpe meg. Sa det var for lite. Men det var er stort problem. Det er snart to år siden jeg fødte. Jeg mistet barnet mitt. Men ser høygravid ut. Trener og spiser sundt, men ingenting hjelper! Magen står rett ut og på sidene er det lagt seg mye fett. Folk som ikke har sett meg på flere år spør om jeg er gravid! Det er veldig vondt for meg ¨å ha det slik. I tillegg sydde jodmor meg feil! Føler meg elendig og skitten. På nobel clinic oppfordret de meg til å heller ta puppene. Spurte om jeg hadde ammet lenge. Jeg sa jeg ikke ammet fordi jeg mistet barnet mitt. Da svarte hun: Du har jo barn, for du har jo født! Nå er jeg enda mer såret og vurderer å ta brystløft. Har noen noen råd? Noen som har opplevd å bli nektet noe en plass og fått fikset det en annen plass?? 0 Siter
mkfb Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Har du planer om flere barn? Da et nytt svangerskap vil ødlegge resultatet rent kosmetisk. De hadde ikke trengt å si det om puppene. Det kunne de spart seg. Ta kontakt med noe andre og hør hva de sier. Lykke til. Mkfb 0 Siter
Gjest mor-til-gutt Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Kjære deg! Det finnes alltid_noen_noen_steder som snakker slik, desverre. Glem nobel clinic og gå et annet sted, jeg er sikker på at du vil bli tatt på alvor for dine problemer! Lykke til:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.