weezy Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Etter å ha oppholdt meg i solen i noen timer, oppdaget jeg at deler av overkroppen og haken ble rødprikkete. Det verken klør eller svir, men det ser helt jævlig ut. Er dette soleksem, og i så fall hvordan får jeg vekk utslettet? 0 Siter
M85 Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Hei! soleksem er fælt! har det sjølv... eg pleier å smøre tjukt på med alovera-krem når eg legger meg. de hjelper litt 0 Siter
weezy Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Skrevet 21. juli 2004 Hei! soleksem er fælt! har det sjølv... eg pleier å smøre tjukt på med alovera-krem når eg legger meg. de hjelper litt Så det tyder på at jeg har soleksem da? Hvor lang tid bruker det å ta før det forsvinner "naturlig"? 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 24. juli 2004 Skrevet 24. juli 2004 Så det tyder på at jeg har soleksem da? Hvor lang tid bruker det å ta før det forsvinner "naturlig"? Hvis det er soleksem bør du unngå sol på eksemområdet,og når du vil prøve deg i solen igjen bruke høy faktor.Jeg er veldig plaget på halsen og brystpartiet,og det klør voldsomt,selv om det egentlig ikke sees så veldig.Hydrokortison 1% fåes kjøpt på apoteket,men følg bruksanvisningen. Ellers har jeg anskaffet meg brun uten sol-kremer som jeg kan bruke på det aktuelle området.Siden det området jeg er plaget med er så synlig i kjoler o.l.Lykke til.Tar du ikke hensyn har jeg en mistanke om at det kommer til å begynne å klø noe forferdelig hvis det er soleksem Aloe vera er fint,men ikke nok i mitt tilfelle.Vennlig hilsen bugge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.