Gå til innhold

ømme nøtter...

Anbefalte innlegg

ømme_nøtter

Hei, har et par spørsmål.... har hatt ubeskyttet sex, flere ganger, med samme partner, over en periode på en måned ca. Ikke hatt andre partnere på mer enn et år.

Jeg er ganske blank på kjønnsykdommer så jeg tenkte jeg skulle spørre hva som er av risiko.

Hun hadde spiral, og jeg stolte såpass på henne når hun sa hun var helt fri for sykdommer. Det er hun sikkert også, får helt vondt av å stille spørsmålet her, men det var et par merkelige ting som oppstod etter at vi begynte å være sammen.

Har plutselig fått ømme testikler, uten at jeg helt skjønner hvorfor. Kan det ha noe med trange bukser/boxere, slike ting? Jeg kjøpte noen nye bukser og boxere omtrent da jeg traff henne, men de inngår jo i resten av klærne mine og brukes kanskje en gang eller to i uka.

Har også fått en del kløe, på innsiden av lårene, og av alle merkelige ting, bak på knehasene (!). Tipper dette skjer pga huden blir presset sammen når jeg sitter på en stol. Er de områdene som klør.

Det er ikke synlige utslett, men blir rødt når jeg klør. Absolutt verst på innsiden av lårene/skrittet, og tidvis såpass ille at det er vanskelig å la være å klø.

Kløen har stort sett gitt seg nå, men ømmheten er der fortsatt.

Jeg vet ikke helt hva dette kan være, alt fra nye klær til byttet kontorstol på jobben, men noe har tydeligvis skjedd.

Det er ikke kjempevondt, men ganske så ubehagelig, og ikke minst - hvis det er noe må jeg jo få gjort noe med det.

Så, er det noen som har ide om hva dette kan skyldes?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153414-%C3%B8mme-n%C3%B8tter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...