inkjet Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 I et par dager har jeg hatt noe som best kan beskrives som bobling inni låret (siden/undersiden av låret). Det vises tydelig med øyet (akkurat som når en baby sparker imors mage). Det kjennes også når jeg legger hånden der. Det er ikke vondt, men litt ubehagelig med denne boblinga til alle tider, ikke vet jeg hva det kan være heller. Noen som har vært ute for noe lignende og som kan gi meg svar? 0 Siter
Gjest Bytta nick jeg:o) Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Kan det være leamus? Det samme som man får i øynene,ufrivillige rykninger. 0 Siter
Gjest Bytta nick jeg:o) Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Høres ut som leamus! Gjentar det jeg,i tilfelle vedkommende ikke fikk det med seg;o) Nei sånn blir det kanskje når man bruker 100 nyeste. 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Gjentar det jeg,i tilfelle vedkommende ikke fikk det med seg;o) Nei sånn blir det kanskje når man bruker 100 nyeste. Jepp, greit å få det to ganger, kanskje jeg skrev utydelig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.