Gå til innhold

Gassgrill LANDMANN - Haster!


Gjest Ikke teknisk anlagt...

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke teknisk anlagt...

Er det noen som vet hvordan man fester disse metallgreiene med hull i på den gassgrillen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest du verden!

man får tak i en psykiater som skriver ut en liten pille som man inntager..og vips så er grillen fikset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke tenisk anlagt

man får tak i en psykiater som skriver ut en liten pille som man inntager..og vips så er grillen fikset!

Hva med å svare på spørsmålet i stedet for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Er du feilfri mon tro?

man får tak i en psykiater som skriver ut en liten pille som man inntager..og vips så er grillen fikset!

ja, du verden, så la jeg det på feil forum da....men slik går det når det haster.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les bruksanvisning, tre brenneren på frontstykket for gassutgang i de tre brennerne, , fest så brenneren med de medfølgende splintene, meget enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest du verden!

ja, du verden, så la jeg det på feil forum da....men slik går det når det haster.....

det var bare en dum vits..ikke noen grunn til å henge seg opp i det : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tjohooo

ja, du verden, så la jeg det på feil forum da....men slik går det når det haster.....

Synes du ikke det var litt moro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ikke teknisk anlagt...

det var bare en dum vits..ikke noen grunn til å henge seg opp i det : )

Neida. Henger meg ikke opp i det. Er ikke langsint (bare ikke tenisk begavet) og når man skal ha grillgjester og ting haster så....see??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...