Gå til innhold

Jeg har ikke lus !?

Anbefalte innlegg

Gjest IceTea
Skrevet

Det kan se ut som små egg ved første øyekast, men jeg har sjekket med lege at dette var lite sannsynlig.

Jeg har tatt lusekurer og brukt utallige shampooer for å bli kvitt dette.

Faktum er at det var vart mer eller mindre i 3-4 år. Små hvite "egg" som sitter fast på hårstrået, noen ganger helt nærme hodebunnen, andre en god del centimeter nedover mitt halvlange hår.

Det klør ikke, det er ikke flass heller, men jeg kan kjenne disse små eggformede greiene med fingertuppene og kan dra de ut av håret. Kan dette være hårsekkene som løsner? Kan samtidig nevne at jeg mister MYE hår, selv om jeg tar b-vitamin tilskudd. Noen som anbefaler en spesiell shampoo?

Takknemlig for alle svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...