Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


Gjest oiweyr238

Anbefalte innlegg

Gjest oiweyr238

Hei

jeg er en mann(ikke helt norsk), jeg har store Problemer, gråter alltid når jeg er alleine. Kjæresten sier at jeg sutrer om natten, klarer ikke å smile, klarer ikke å være avslappet, blir svett i hendene og sjelver på jobb. Har syke phantasier om min egen død og andres, eller om voltekt av små barn, jeg har ikke spist vanlig på flere år. Men jeg har ikke troen heller, at en Psykolog som er et menneske som meg kan hjelpe meg. Jeg selv tror at det beste hadde vært å ikke være lenger. Jeg klarer heller ikke menn over 30, da blir jeg helt gærn i hodet av å snakke sammen med.

Dessuten blir jeg snart far for første gang så jeg vil gjøre noe med meg, eller så vil jeg at ungen aldri må se meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kontakt fastlegen din og be om å få henvisning til en psykiater. Fortell om problemene og tankene dine, så kan du også kanskje få noen medisiner som kan hjelpe.

De symptomene du nevner er ganske alvorlige og krever behandling.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka78

Ja

Hei, på deg,

Disse tankene dine tror jeg er tvangstanker. Det betyr ikke at du kommer til å skade andre, men du tvinger deg til å tenke at hvis om at du gjør det, hva skjer da? Vet hvordan det er for jeg har slitt med lignende tanker i noen år, særlig etter at jeg fikk barn. At du bekymrer deg for tankene viser at du er en omsorgsfull mann som på ingen måte har noen glede av å tenke slik! Du lider pga. tankene. Det gjør deg til en IKKE-GAL person. Men du MÅ ikke tillate deg å lide slik lengre nå. Hjelp deg selv og ta et oppgjør med disse tankene nå. En psykolog vil forstå at dette er ganske vanlige tanker.

Tenker på deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anouschka78

Hei, på deg,

Disse tankene dine tror jeg er tvangstanker. Det betyr ikke at du kommer til å skade andre, men du tvinger deg til å tenke at hvis om at du gjør det, hva skjer da? Vet hvordan det er for jeg har slitt med lignende tanker i noen år, særlig etter at jeg fikk barn. At du bekymrer deg for tankene viser at du er en omsorgsfull mann som på ingen måte har noen glede av å tenke slik! Du lider pga. tankene. Det gjør deg til en IKKE-GAL person. Men du MÅ ikke tillate deg å lide slik lengre nå. Hjelp deg selv og ta et oppgjør med disse tankene nå. En psykolog vil forstå at dette er ganske vanlige tanker.

Tenker på deg. Lykke til!

Mener ikke at dette er dagligdagse tanker altså, men at det er flere som sliter med lignende tvangstanker, og at en psykiater/psykolog bare vil hjelpe deg med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest oiweyr238

Mener ikke at dette er dagligdagse tanker altså, men at det er flere som sliter med lignende tvangstanker, og at en psykiater/psykolog bare vil hjelpe deg med dette.

takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Ja

Da tar du kontakt med fastlegen og forklarer problemene. Jo før, jo bedre. Ta ansvar for eget (og det kommende barnets) liv nå, før det går for langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...