Gå til innhold

ødelegger forholdet mitt :( trenger råd..


Henriette1365380130

Anbefalte innlegg

Henriette1365380130

Jeg oppfører meg helt umenneskelig mot den nye kjæresten min. Alt som kan virke galt mellom oss blir galt i hodet mitt. Jeg tåler ingenting, og han tåler ikke meg lenger. Har kranglet så utrolig mye i det siste, og vi var inne på å gjøre det slutt i stad.. Det verste er at jeg også er inne på det i akkurat det øyeblikket det er snakk om det, men jeg mener det jo ikke i det hele tatt, ikke i det HELE tatt.. :( Begynner å minne meg om x-kjæresten min som behandlet meg helt jævlig, og som senere har gått til psykiater for å behandle sine psykopatiske trekk..Jeg kan ikke fungere vanlig i et forhold lenger. Jeg oppfører meg helt sinnsykt, jeg er ikke en gang tilstede, jeg merker jo at jeg ødelegger for meg selv, men der og da gjør jeg ingenting for å stoppe det. Sekunder etterpå gråter jeg for meg selv og lurer på hva faen jeg sa? Helvete heller :( Kjenner ikke meg selv i det hele tatt lenger, klarer ikke å stole på han, meg selv eller noen andre. SKal snakke med han i kveld, er så redd for at det skal ende med at jeg aldri ser han igjen :( Hva skal jeg gjøre for å slutte å være sånn? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For det første så tror jeg du vil komme til å få en del råd av brukerne her. Veit ikke om jeg skal kaste meg inn i din problemstilling men vil vel kanskje råde deg til å tenke over om forholdet i det hele tatt er sunt for deg? Høres ut som om dere krangler mye og når du beskriver ditt forrige forhold så ser det ut som om du har kommet inn i en ond sirkel! Du skriver ikke hvor gammel du eller kjæresten er. Det beste ville vel kanskje uansett være å ta en pause fra alle forhold. Kanskje oppsøke en psykolog som om mulig kan ta fatt i dine eventuelle relasjonelle mangler (du skriver at du ikke lenger fungerer vanlig i forhold lenger). Mulig det ikke er deg men de du er sammen med. Hvis du har noen gode venner oppsøk dem, prøv å stå på egne ben en periode selv om bruddfasen kan være smertefull!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Er det ikke ganske merkelig, at mennesker noen ganger behandler andre som de selv har blitt behandlet, uten at man synes man har noen kontroll over det?

Det forrige forholdet har kanskje gått veldig inn på deg? Eller hadde du problemer før du gikk inn i det forrige forholdet? Uansett burde du nok oppsøke hjelp selv hvis du er motivert for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...