Gå til innhold

Fluoxetin/Fontex og bivirkninger


Gjest bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Gjest bivirkninger?

Begynte med denne for noen uker siden. Tar den sammen med Litium. Merker mye spenninger/rykninger i musklaturen, svimmelhet, litt uvel, uro osv fortsatt. I tillegg er jeg plagsomt våken og klarer ikke finne roen hvis jeg førsøker og slappe av. Tankene går i hundreogfemti. Er dette vanlig etter å ha gått på de et par uker? Jeg har brukt denne medisinen før men da ikke sammen med litium. Da merket jeg ingen bivirkninger. Kan litium forsterke effekten av fontex? Er litt bekymret siden jeg har blitt manisk av slike medisiner før, lurer derfor på om dette er helt vanlig i starten, og når det pleier og gi seg. Takker for evt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du noen mulighet til å få forhørt deg med vedkommende som har forskrevet fontex til deg? Hvis vedkommende er tilgjengelig, synes jeg du skal ringe på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bivirkninger?

Har du noen mulighet til å få forhørt deg med vedkommende som har forskrevet fontex til deg? Hvis vedkommende er tilgjengelig, synes jeg du skal ringe på mandag.

Takk frosken, jeg skal ringe på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...