Gå til innhold

Ensom, ensom, ensom ensom ensom


Gjest Tetha

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja.. Jeg også er fryktelig ensom. Vondt at du også er det. Ensomhet er en vond ting å bære på spesielt om sommeren når liksom"alle" er ute sammen med venner og er sosiale.Ensomheten skjærer i hjertet mitt på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Ja.. Jeg også er fryktelig ensom. Vondt at du også er det. Ensomhet er en vond ting å bære på spesielt om sommeren når liksom"alle" er ute sammen med venner og er sosiale.Ensomheten skjærer i hjertet mitt på en måte.

Også ensom i kveld.Så vi får sitte her litt og være ensomme sammen.Så trist det er at vi alle sitter og føler det slik rundt om i landet.Og mange flere er det.Trist,trist.trist.Bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ensom jeg også

Også ensom i kveld.Så vi får sitte her litt og være ensomme sammen.Så trist det er at vi alle sitter og føler det slik rundt om i landet.Og mange flere er det.Trist,trist.trist.Bugge

Hva med å starte en ensomklubb? Flere enslige burde bo i bofelleskap slik at de ikke føler seg så ensomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bugge1365380662

Hva med å starte en ensomklubb? Flere enslige burde bo i bofelleskap slik at de ikke føler seg så ensomme.

Kunne sikkert vært en god ide for noen,men selv om jeg til daglig har en liten familie,og har venner,er det mer som om ensomheten ofte er en dyp tilstand inne i meg.Som en slags forlatthet.Jeg kjenner på den ofte uavhengig av om folk er nært rundt meg.Ofte trekker jeg meg tilbake selv for det er så vanskelig å forholde seg til mennesker,og spesielt mange på en gang.Og så blir jeg likevel ensom,selv om jeg på en måte valgte det selv.Alternativet var verre.

Men jeg antar at det er veldig mange årsaker til ensomhet.Bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne sikkert vært en god ide for noen,men selv om jeg til daglig har en liten familie,og har venner,er det mer som om ensomheten ofte er en dyp tilstand inne i meg.Som en slags forlatthet.Jeg kjenner på den ofte uavhengig av om folk er nært rundt meg.Ofte trekker jeg meg tilbake selv for det er så vanskelig å forholde seg til mennesker,og spesielt mange på en gang.Og så blir jeg likevel ensom,selv om jeg på en måte valgte det selv.Alternativet var verre.

Men jeg antar at det er veldig mange årsaker til ensomhet.Bugge

Håper det letter for deg Bugge ( og dere andre også) ensomhet er iikke godt. Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ensom på samme måte

Hva med å starte en ensomklubb? Flere enslige burde bo i bofelleskap slik at de ikke føler seg så ensomme.

Det der er det lureste jeg har sett på lenge. Men for å finne hverandre er det jo greit å vite hvor man bor og slikt. Men finnes det den type ensomme trondheimere som har lyst på 'bofellesskap' så er ikke jeg sein om å flytte inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

Også ensom i kveld.Så vi får sitte her litt og være ensomme sammen.Så trist det er at vi alle sitter og føler det slik rundt om i landet.Og mange flere er det.Trist,trist.trist.Bugge

Ja,jeg også.Har mange rundt meg, men føler meg titt og ofte ensom på tross av det.Egentlig er jeg veldig sosial av meg.Men inni meg er jeg likevel ensom.Teit, egentlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det letter for deg Bugge ( og dere andre også) ensomhet er iikke godt. Lykke til!!!

Ensom ja.

Vet hvordan det er. Kjemper mot det.....

Men... jeg tror (har fundert litt på det) at det er en følelse jeg sitter med fordi jeg lar meg selv føle og tenke det altfor ofte... at jeg er rar, annerledes, merkelig, teit, ingen andre som er som meg, det vil aldri bli bedre osv.

Men jeg tror også jeg kan lære meg å fjerne den følelsen, for er den mer reell for meg enn for andre? Det tror jeg ikke. Tror alle føler seg ensom og alene i blant. Så er det noen som funderer mer over det enn andre av ulike grunner....

Vel... Etterhvert håper jeg den vil gå over, den følelsen. Men det jeg gjør nå er at jeg ikke lar meg tenke det, stopper det liksom de gangene jeg klarer. For jeg er ikke så annerledes enn andre. Jeg er ikke mer ensom enn andre. Jeg vil ikke la meg ha sånne tanker og følelser. Prøver stoppe dem. Og klarer det i gode perioder.

Sender en varm tanke til alle som vil ha jeg.

Håper vi føler oss mindre ensomme ettehvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det samme jeg, og det er ikke lett. Det værste er at det er min egen skyld, i tillegg til at jeg har hatt en god del uflaks. En gang i tiden var jeg en hyggelig munter gutt, men nå er denne karen borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det der er det lureste jeg har sett på lenge. Men for å finne hverandre er det jo greit å vite hvor man bor og slikt. Men finnes det den type ensomme trondheimere som har lyst på 'bofellesskap' så er ikke jeg sein om å flytte inn :)

Sett inn en annonse i avisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...