Gå til innhold

hva lider jeg av.. noen forslag?


Gjest nemon

Anbefalte innlegg

Gjest nemon

jeg er utroli paranoid. jeg tror at noen skal drepe meg.jeg tørr ikke vere alene for jeg tror at noen vil drepe meg. jeg er redd for å vere i rom uten låste dører.. noen som har det på samme måte? jeg har ikke oppsøkt noen enda med dette probleme. men lurer på å gjøre det...

ville bare høre om noen har det slik som meg.,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

thinkerbell

Hei nemon.

Man er som oftest ikke så uvanlig som man tror :)

Dette høres fryktelig vondt ut. Har du noen nære du kan snakke ut med om dette og som kan hjelpe til med å trygge deg? Kanskje fastlegen din kan gi deg en hjelpende hånd, -jeg synes ihvertfall du bør ta kontakt med vedkommende.

Gode ønsker fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier jo selv at du er paranoid. Men hva som ligger under det er jo vanskelig å gjette på med mindre du går og snakker med en psykiater.

Trøsten er at det er hjelp å få!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...