Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg har hatt pollen-allergi i mange år og har brukt ulike medisinar for å halde dette i sjakk, både augedråpar, nasespray og tablettar. Men etter at eg slutta å røyke for ei tid tilbake har allergien roa seg og eg klarte meg nesten utan medisin i fjor sommar, og så langt i år. Men eit par små utbrot har det vore, og da har eg holdt det i sjakk med Zyrtec.

Dessverre er eg også truleg laktose-intolerant, noko som skapar eit visst problem i og med at Zyrtec-tablettane (og andre, som til dømes Clarityn) inneheld ein del laktose.

Kan de svare meg på om det finnes eit tablett-alternativ utan laktose? Fortrinnsvis eit 3. generasjons-produkt, og ikkje eit c-preparat.

Eller er det slik at eg må kutte tablettane og bruke Livostin augedråpar og Rhinocort nasespray i staden?

Det er som å velge mellom pest og kolera. Anten renn auge og nase, eller så renn.. ja de veit kva.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153662-zyrtec/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...

Hei. Vil bare fortelle at jeg de siste årene har fått en sprøyte mot allergi og plagene har gått helt bort :) Istedet for å ta en masse tabletter tar jeg 1 sprøyte før allergisesongen starter og som sagt så har alle plagene mine forsvunnet. Et år fikk jeg en annen type sprøyte og den fungerte ikke i det hele tatt, så det er forskjell på disse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/153662-zyrtec/#findComment-1049090
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...