Gå til innhold

Så Sinna(Dikt)


firebird1365380441

Anbefalte innlegg

firebird1365380441

Så sinna!

Ordene kommer ikke ut...bare i handling.

Ond handling.

Sint handling.

Folk trekker seg unna meg.

Jeg vet at jeg er sint.Folk orker meg ikke!

Orker ikke sinnet mitt...

Er dette virkelig mitt sinne?

Er dette onde sinnet mitt eget?

Eller tilhører det en annen?

Jeg er så redd...redd for å bli sinna!

Redd for at det sinte skal bli meg.

Redd for å ikke slippe unna.

Jeg gråter.Ikke med lyd.Men stille, med tårer.

Sinnet gjør så vondt.Så vondt inni meg.Sluker meg.Jeg vil ikke ha det!

Ta sinnet bort fra meg.

Det er ikke mitt.

Det tilhører ikke meg.

Ta det tilbake!

Jeg vil ikke!VIL IKKE...være så sinna.

Dette diktet skrev jeg i en veldig dårlig periode for en stund siden.Tror det beskriver ganske godt hvordan jeg har det av og til.Da er det i det minste godt at en har penn og papir å uttrykke seg på.

Det hjelper som regel å skrive ut følelsene...Takk og pris for det!

Ønsker alle her inne en fortsatt god sommer.

Mvh( fra en ganske sliten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

thinkerbell

Kjære firebird. Jeg synes det ser ut til at det går sakte men sikkert fremover med deg.

Jeg la merke til at du i et annet innlegg skrev noe om at det lokket du hadde over deg tidligere, nå var borte. Dette er positivt, men som du sikkert har skjønt blir man og i samme sleng mye mer følsom og nærtagen, noe som igjen kan bli fryktelig slitsomt i lengden. Men.. det er et stort steg i riktig retning og det står virkelig respekt av den innsatsen du har lagt ned i arbeidet.

PS. Glem nå ikke at det er lov til å være sint. Selv for en som strever med borderline..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

Kjære firebird. Jeg synes det ser ut til at det går sakte men sikkert fremover med deg.

Jeg la merke til at du i et annet innlegg skrev noe om at det lokket du hadde over deg tidligere, nå var borte. Dette er positivt, men som du sikkert har skjønt blir man og i samme sleng mye mer følsom og nærtagen, noe som igjen kan bli fryktelig slitsomt i lengden. Men.. det er et stort steg i riktig retning og det står virkelig respekt av den innsatsen du har lagt ned i arbeidet.

PS. Glem nå ikke at det er lov til å være sint. Selv for en som strever med borderline..

Kjære thinkerbell!

Takk for et koslig svar.

Håper du har en fin sommer!

Klem fra meg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Kjære thinkerbell!

Takk for et koslig svar.

Håper du har en fin sommer!

Klem fra meg ;-)

Takk! God sommer til deg og mutter`n også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg så godt! Er selv livredd for å være sint... Tror jeg går i oppløsning hvis det skjer. Men sannelig er det godt å få ut slike følelser, da! God sommer til deg og lykke til videre. Slipp dampen ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firebird1365380441

Forstår deg så godt! Er selv livredd for å være sint... Tror jeg går i oppløsning hvis det skjer. Men sannelig er det godt å få ut slike følelser, da! God sommer til deg og lykke til videre. Slipp dampen ut!

Hei Ulva!

Takk for svaret ditt.Jeg går med en konstant redsel for å bli sint.Særlig fordi jeg blir så "mye verre" sint enn mange andre.Folk tror jo det har rabla fullstendig for meg de gangene jeg virkelig tenner.Jeg skremmer nok vettet av enkelte, og det er ikke det jeg vil.Men det blir sånn likevel.Noen ganger må jeg bare komme meg ut, gå i fjæra eller i skogen og rope....

Ha en fin sommer, Ulva!Kos dæ!

;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...