gandi Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Jeg er en gutt som ved de siste 2 utløsninger(ved onanering) har registrert at sæden er brunaktig. Det ser ut som at den inneholder blod. Første gang det skjedde svimte jeg av og kastet opp, men jeg regner med at det var en psykiske reaksjon. Jeg kjenner ubehag i underlivet uten at jeg helt kjenner hvor. Det kan ikke være noe seksuelt smittsomt siden jeg aldri har hatt seksuell kontakt med andre. Bør dette undersøkes nærmere, og hva kan det eventuelt være? 0 Siter
Gemini Skrevet 25. juli 2004 Skrevet 25. juli 2004 Hva det kan være er det vel vanskelig å si, men AT det er grunn for å gå til lege når man oppdager blod i sæd er det liten tvil om... 0 Siter
Goliath Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Det er ikke uvanlig at det kan forekomme blod i sæd, og det er som regel helt ufarlig. Men det er likevel lurt å ta en tur til legen for en kontroll - ikke minst for å få bekreftet at det ikke skyldes noe "skummelt". Du kan ha en infeksjon/betennelse uten at du har hatt seksuell kontakt med andre, og i så fall kan det være lurt å få behandling for det. 0 Siter
freezsch Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 jeg tror du bør undersøke dette hos legen ikke for at jeg tror at det kan være noe farlig, men bare for sikkerhets skyld. lykke til. 0 Siter
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 26. juli 2004 Skrevet 26. juli 2004 Jeg kan selvfølgelig ikke stille noen sikker diagnose på grunnlag av den korte beskrivelsen. Men det er slett ikke usannsynlig at det er en infeksjon med bakterier. Det behøver ikke å være noen form for seksuel smitte. Hvis det fortsetter med misfarget utflod eller sæd bør du absolutt søke lege. Det er meget mulig at en rask behandling med antibiotika kan greie opp i dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.