Gå til innhold

Hva er frihet`?


Gjest motisaz

Anbefalte innlegg

Gjest motisaz

Er det ikke det vi drømmer om alle .Det å være fri. Men hva er å være fri.? Det er ikke å ikke ha noen plikter, ikke å være helt alene i verden, ikke å kunne fly. Prøver å finne ut hva det er jeg. Hvis jeg hadde følt meg fri tror jeg ikke jeg hadde hatt noen problemer. Da hadde jeg ikke trngt å være redd. Ikke behøvd å grue meg. Ikke følt meg truet eller presset av samfunnet rundt meg. Å være fri tror jeg er å ha en følelse av ro inne i seg. Men jeg vet ikke. Jobber med å finne det ut.

Frihet....det er et fritt ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hawkwind

For min del er frihet fraværet av angst og tunge tanker, og med et uhemmet sinn kunne velge de ting jeg vil gjøre - innenfor de rammene et normalt liv gir meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er frihet fraværet av angst og tunge tanker, og med et uhemmet sinn kunne velge de ting jeg vil gjøre - innenfor de rammene et normalt liv gir meg.

Å kunne slappe av. La problemer flyte vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Frihet vil du ha hvis du kan løse deg fra begrepet frihet! Et menneske har ikke frihet vi er født til denne verden, ikke av fri vilje, frihet er et begrep som ikke burde eksistert. Du er et menneske med sine valg, dine valg er frie, men frihet kommer den dagen da ingen forventer noe av deg og du ikke forventer noe av andre... Følelsen av å være frihet eksisterer kun i din fantasi, og dine håp om å slippe å være tvunget...

Ta det med ro, så tror jeg alt går så mye bedre. Frihet er å slippe å bekymre seg for å føle frihet....

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...